woensdag 2 oktober 2013

Flamingo's op mijn naaikast.

Op mijn nieuwe oude naaigeriefkast meer bepaald. Een oude kast waar ik gewoon happy mee ben.

Een oude kast waar veel in kan en waar deze zomer veel in bleef liggen. Maar met het nieuwe seizoen zijn we weer in actie geschoten. Het oudste kind ging weer de hoogte in en heeft dus nieuwe rokjes nodig. Veel. Gisteren maakte ik er twee. Vandaag zat er al één als gegoten, het andere hangt dus nog op mijn kast. Samen met het zomerbloesje dat na 3 maanden zomer dan eindelijk toch af geraakte.

Een zomerbloesje uit stof voor doe-het-zelvers naast een A-lijntje uit allemaal rokjes. Dat laatste zonder veel boe of ba want het moet vooruit gaan. 
En zonder nadenken blijk ik toch wel voor flamingo-stof te vallen als je deze twee stukken naast elkaar ziet (en de rest van mijn stoffen ook zou zien).


Blauwe flamingo-stof: de stoffenkamer
Roze flamingo-stof: veritas

13 reacties:

Lesley Vanhove zei

Die zien er geweldig uit

With love - by Eva zei

Als Flamingo-ensemble zou ik ze niet naar buiten sturen, maar afzonderlijk vind ik ze alletwee super! Nu nog wat indian summer :-)

Mie zei

Neen Eva, als ensemble was het niet bedoeld ;-)

Alexandra P. zei

Mooie naaisels, maar zeker ook: mooie kast!

Piepow zei

Mooi!!

Janina Modaal zei

Mooi, zowel de kleertjes als de kast!

mina dotter zei

flamingo's zijn de max! En die kast: <3!!!

kelly zei

zalig! (stofjes, kast én maaksels!)

Mie Katoentje zei

Dit ga ik mijn flamingo-gekke dochter zeker niet laten zien. En wow, die kast!

Veritas Belux zei

Dag Lili-Mie,

Knap rokje en bloesje die je gemaakt hebt! Wij vinden ze super schattig.

Vele creatieve groetjes,
Het hele Veritas-team

Lili zei

Ik zag daarstraks een prachtige flamingo naar huis fietsen! x

korianders zei

Ik nomineerde jou met je blog! Ga maar eens een kijkje nemen...

http://korianders.wordpress.com/2013/11/10/ik-genomineerd/

Groetjes

Timemimi 當代迷你倉 zei

文件筲箕灣文件櫃價錢表葵芳信箱網頁寄存中文推薦網站租用查詢收費表觀塘寫字樓idc寄存vpn