dinsdag 11 juni 2013

Oh dat was spannend zeg.

Waar ik vorige week op de valreep nog wat rokjes toevoegde aan de flickr-pool voor "Skirt week 2013" bij Crafterhours, bleek gisteren één van die rokken geselecteerd te zijn voor de top tien! En heel de namiddag zag het er geweldig goed uit voor dat rokje tot zij mij voorbijstak. Glansrijk. En als ik eerlijk ben: moest ik niet op mezelf gestemd hebben, want ja zo zijn we wel, dan had ik ook op haar gestemd. Dus proficiat Eva Maria!!

En wie weet: ik voegde op de valreep ook nog wat kinderrokjes toe waarvoor de top tien donderdag bekend gemaakt wordt...

9 reacties:

Jozefien zei

Die Vlaamse inzendingen scoren duideljk goed! Dat van jou vind ik ook een heel schoontje. Het staat al een tijdje gepind, dus wie weet maak ik es een eigen versie.

Khadetjes zei

Ik dacht al dat ik rokje 4 ergens gezien had... 't blijft een schoontje!

mama saartje zei

toch een mooie tweede plaats ;-)

Mie zei

@Jozefien: doen, ik ben nu al nieuwsgierig!

@khadetjes: merci!

@mama saartje: inderdaad, daar ben ik ook al heel blij mee!

Liesbeth zei

dat rokje van jou en van eva maria steken wel met kop en schouders boven de andere uit! Proficiat toch ook daarvoor.

Stan nel zei

Idd, duidelijk de twee mooiste rokjes! Heb voor Eva gestemd, maar ze is dan ook mijn collega/vriendin...

vee zei

Ai ge had ons ook moeten inschakelen !!!!

eva maria zei

Lief van je!! Ik zou op de jouwe gestemd hebben, die vond ik al de max toe je er lang geleden over blogde! En ik heb echt iedereen gemobiliseerd om te stemmen. Als er tussen de kinderrokjes eentje van jou tussen staat heb je sowieso mijn stem donderdag!

Eén van elk zei

Oh ik had helemaal niet door dat het de jouwe was, maar ik heb er wel op gestemd.