vrijdag 7 juni 2013

En toen was het er.

De dag waar we met veel naar uit gekeken hadden, waar we met veel hard voor gewerkt hadden, waar we met veel achteraf ook opgeruimd hebben. Gelukkig... En dat allemaal voor 2 geweldige mensen die afgelopen weekend gewoon ja tegen elkaar zeiden.  

Zelf zat ik in het deco-team waar ik gaten boorde, tafellakens afzoomde, wilgentakjes verzorgde, ... en mijn 2 dochters naar bruidsmeisjes omtoverde. Ik wist al heel snel dat ik voor dat laatste het jurkje uit stof-voor-doe-het zelvers zou gebruiken. En na een eerste testkleedje was ik nog meer overtuigd. En de dochters ook. Ik liet hen stof kiezen en zei op voorhand dat als ze een effen stof kozen ik het zou opleuken met zilver. En effen stof werd het dan ook.

De dag zelf was het te koud om zonder mouwen rond te lopen maar de afgelopen dagen gelukkig niet.








Neemt niet weg dat de coolste fotograaf, ons Elza, op de trouwdag zelf veel geweldigere foto's nam.




Oh en we hadden zonder meer het coolste spaarvarken ooit:


Eigenlijk leek de tuin ook heel hard op een levend geworden Pinterest-bord. Maar dat is voor een volgende keer...

7 reacties:

katrien kets zei

Zag er geweldig uit!!!

Zo'n spaarvarken wil ik ook wel!!!

grtjs, katrien

Eén van elk zei

Wow, wat een geweldig spaarvarken. Ik durf zelfs niet gokken hoeveel uur werk daaraan was.

JoChapeau zei

Prachtig !

Riet zei

Oh zeg, daar was ik nu op aan het wachten zie! En aflevering 1 vind ik alvast de verwachtingen inlossen!

eva maria zei

Oh, dat ziet er super uit. Ik wil méér zien! :-)

mokasblog zei

lekker ontspannen, die stoelen, geweldig!!

Emma Mona zei

wauw!