woensdag 24 april 2013

Workshops Stiel en Stijl

Afgelopen weekend ging hier het eerste deel van de workshop fotografie van Elza D. door. Zij was ook nieuwsgierig naar de schatten in ons huis maar heeft ze nog niet gezien, misschien in het tweede deel van de workshop? Foto's van de workshop durf ik gezien het thema niet zetten ;-)

Maar vorige maand ging hier al een andere workshop door, die van lampenkappen maken door Madame Bleu Celeste. En daar zijn wel wat beelden van:




14 juni staat er nog een groenworkshop op het progamma waarover binnenkort meer op de Stiel en Stijl-pagina. In dat zelfde weekend ook de tweede workshop fotografie van Elza D, als hier genoeg interesse voor is.
En welke workshop zou je nog graag zien volgen? Laat maar horen!

En we gooien er even deze link ook bij zodat we ook kunnen blogloven. 

7 reacties:

Nele84 zei

Als dat een uitnodiging is voor een rondleiding dan zeg ik graag ja ;-). Tot zondag!

lielebeesje zei

Deel 1 van de workshop fotografie was alvast de moeite, ik kijk uit naar deel 2 (met toch wel een beetje stress qua beoordelen - bespreken, zullen we maar zeggen - van de foto's) ...

Nele84 zei

@lielebeesje: hier ook stress en dat uit zich altijd in vermijdings/uitstelgedrag, mijn camera ligt nog waar ik hem zondag neerplofte :-).

Mie zei

@Lielebeesje: jou ken ik ook, niet?

Mie zei

@Nele: dat rondleiden moet wel lukken.

Elza D. zei

Komkom, ik zal extra lief zijn morgen...

lielebeesje zei

Mie, ik zal het je morgen eens uitleggen, waar je mij van (her)kent ...