woensdag 19 december 2012

Een handgeschreven kaartje.

Wie krijgt er nu niet graag een echt kaartje? Zo een kaartje door iemand anders vol goede dingen volgeschreven, leuke dingen, grappige dingen, troostende dingen, ... En toch maak ik er zelf te weinig tijd voor. Maar laat dat een voornemen zijn voor 2013. Om meer kaartjes te schrijven. En niet snel een berichtje op FB te posten of een smsje te sturen. En we wachten niet op 2013. We beginnen vandaag, met de nieuwsjaarswensen. En kijk hier zijn de kaartjes in solden dus laat ik beginnen met daar te bestellen.
Mooi toch.

upload

En ik ben niet alleen met mijn kaartjes-idee, denk ik. Riet sprak maandag ook al over Bonbonbazar, een nieuw superleuk initiatief. En in de lijn van meer kaartjes schrijven. Bij Riet kan je zelfs tot morgen kaartjes winnen, dus allen daarheen!

www.bonbonbazar.be


Dus solden en give-away. Ik zou zeggen: wie doet er mee met meer kaartjes in 2013? Nog niet overtuigd? Ok, ik geef ook 5 kaartjes weg. 5 kaartjes om direct te beginnen. De 5 kaartjes van Elza D. Voor de beste wensen voor het nieuwe jaar. Reageer hieronder tot maandag 20u en ik steek de 5 kaartjes op kerstdag op de bus voor de gelukkige winnaar.

8 reacties:

Charon Vinck zei

Laat dit nu zijn wat ik ook als voornemen wou nemen! Ik doe eigenlijk nooit voornemens, maar door de winterboek van Flow aan te kopen kreeg ik zo het idee om vanaf 2013 voor elke jarige, gebeurtenis een zelfgemaakt kaartje af te geven. Ik doe dus alvast mee!

lielebeesje zei

Ik doe ook graag mee!

Sarah zei

Ik doe graag mee! Kaartjes sturen en krijgen is zo leuk!

eva maria zei

Ik doe mee hoor! Ik kocht vorig jaar al alle mogelijke kaartjes van Elza's hand, maar deze had ik nog niet.

ilya tuit zei

Oei dan ben ik soort nog van op tijd om ze te versturen !!

flooke zei

kaartjes kopen: ja
kaartjes opsturen: bijna altijd te laat...
mijn voornemen voor 2013 is dan ook om verjaardagskaartjes op tijd op te sturen :-)
ik waag graag mijn kans!

kelly zei

i'm in!

Oon zei

Kaartjes schrijven! Jup! Count me in! Ik heb er nog wel wat te gaan een tegen deze zeg ik zeker niet nee.