donderdag 8 november 2012

De eerste of de laatste?

Vorig jaar vroeg ik ook al jullie hulp. Vandaag doe ik het opnieuw. Want weer kan ik niet kiezen wat ik dit jaar op Stiel en stijl zal dragen. Dus kiezen jullie maar voor mij. 

Ook deze keer gaat de keuze tussen 2 rokken. Maar dit jaar had ik geen tijd om er 2 te maken. De keuze gaat deze keer tussen één van de eerste rokken die onder mijn naaimachine uitkwam en de laatste rok die dat machien verliet.

Rok 1, de eerste:
 
Of rok 2, de laatste


Zeg het eens? 
Of zou ik toch voor dat rood kleedje gaan, of die rok die ik net kocht, of ...

Kom zien wat ik doe!

19 reacties:

lielebeesje zei

Rokje 1! Rokje 2 is ook heel mooi, maar met dat zwart vind ik het persoonlijk wat hard.
En wat heb jij een coole tuinkabouter!

Sarah zei

Mijn voorkeur gaat ook uit naar het eerste rokje.

lielebeesje zei

Trouwens, waarom niet het ene op zaterdag en het andere op zondag? ;-)

elisanna zei

ik ben meer fan van het tweede! Rood met zwart, ik zou het zelf ook zo dragen.

Carlak en Marte zei

Rokje twee !

Frollies en Frummels zei

Met alle zekerheid nummer 2 ( en anders wil hem we een keer aan ;))

Lies: zei

2 zonder twijfel!

Oon zei

Twee! Ook zonder twijfel.

Babbeliene zei

heel zeker nummer 2!!!!

Needle work zei

Rokje twee, mijn gedacht! Ik zou niet twijfelen!

Sister Sew zei

2de rok! Supermooi!

With love - by Eva zei

Mmmm, nummer twee dan maar? Ik vind die zakskes zo plezant ;) Hoewel uw allereerste rok zeker gezien mag worden! De mijne was zo sjiek toch niet :)

pieke zei

2!

Mitsy / ArtMind zei

Allebei schoon maar draag toch maar rokje 2! :)

Pascale zei

Mijn voorkeur gaat definitely uit naar rokje 2 - ik vind die zakjes trouwens erg geslaagd!

eva maria zei

Het eerste, zéker! Dat is trouwens een heel schoon model met die zakjes.

Patricia zei

ook echt 2!!!

Ja-Ni-nA - Elke dag zaterdag zei

Wat een pracht rokjes! Moeilijk kiezen hoor!

Lynn zei

you got my vote!