woensdag 3 oktober 2012

Vandaag is het er!

Enkele weken geleden vertelde ik al dat ik in oktober iets meer kon vertellen. Vandaag is dat zo ver. Sommige onder jullie hadden het misschien al door maar vandaag (of morgen) komt er een boek in de boekenwinkels waar mijn dochters reikhalzend naar uitkijken. Niet dat éne (dat ook ongelooflijk de moeite zal zijn), maar wel dat andere. En dat om de doodeenvoudige reden dat ze er zelf instaan! 

Maar na het wachten voor de fotoshoot om die haren in de plooi te krijgen,


Na het wachten tot het hun beurt was voor de foto's,


Na het wachten tijdens de foto's op DE juiste foto,



Is hij er nu: ZO GEKNIPT!!


En tevreden dat ze hier in huis zijn!


6 reacties:

Riet zei

Dat noemen ze dan een win-win, want wij zijn in de wolken met die twee topmodellen, ze spatten van het papier/scherm!

Kir zei

Dat doet toch iets heel speciaals met een moederhart om haar nageslacht zo te zien blinken op papier. Hier is het boek ook de favoriet van het moment.

lielebeesje zei

Ik heb het al sinds gisteren en het is super! Mooie foto's en prachtige dochters! Om terecht fier op te zijn!

Eva zei

Ik zal eens naar de boekhandel snellen!

opdeboerderij zei

2 topmodellen!

Elza D. zei

Zullen we gelijk oversteken met een boek! Ik ben echt heel benieuwd.