donderdag 4 oktober 2012

Noodlehead versus Zo Geknipt.

Begin juli 2012: ik krijg een mail van de juf met een lijst van benodigdheden voor het eerste leerjaar. Anders dan tot nu toe staat daar ineens "turnzak" op. Het woord Noodlehead duikt in mijn achterhoofd op.

Verderop in juli: Eva en Saar doen mee aan de fotoshoot van Zo Geknipt!. En daar krijgt de oudste dochter die de turnzak nodig heeft, een zwem/turnzak op haar rug. En ik denk: mmmm ook handig.

 
De dag dat ik aan de turnzak wil beginnen (lees twee dagen voor het school begint) krijg ik de handleiding voor hun versie van Riet en ik twijfel. Zoals ik wel meer doe.
En ik besluit voor beide versies te gaan. In één. De voorkant van de Noodlehead, de onderkant van Sanne en Riet. (Oh ja, dat klinkt even raar zeg). Als in volg de instructies van de Noodlehead maar voor alles wat met de onderkant te maken heeft lees je pagina 207 tot 210 in Zo geknipt. Simpel.

Met dit resultaat:
(slechte foto's want deze dateren van 3 september 7u50, het moest vooruit gaan)


En kijk eens wat een mooie onderkant:


En nog iemand al aan de slag gegaan met Zo geknipt? Laat het hier zien!

2 reacties:

Katrientje vanalles zei

leuk die combinatie tussen de twee.

Riet zei

Ik merk dat u met succes gebruik hebt gemaakt van mijn onderkant!