zondag 17 juni 2012

Ik ben vandaag zo vrolijk.

Want kijk wat ik tussen mijn onkruid vond:
 

Mijn Bleu Celeste handtas! (U had ze misschien deze week  al gespot op facebook)?

Maar nu staat, hangt ze dus hier.



Oh ik ben zo blij zeg.
Dit is trouwens een nieuw model van handtas. Eentje waarvoor ik aan mevrouw Bleu Celeste helemaal mocht zeggen wat ik wou. En ik wou iets simpel. En groot. En vooral mooi van kleur. Opvallend van kleur. En dat is het dus helemaal geworden. Met nog een geweldig binnenstofje erbij.


Maar nu ben ik verdorie vergeten vragen of dit nu eigenlijk de "Mie"-tas is.

6 reacties:

Sweet Sienna Hope zei

Geweldig die kleur!chique hoor.

hilde zei

The Mie-tas it will be!!

tantehilde zei

Yes de mie-tas!!

Polkadotjes zei

Wohow, da's een schoon sjakosj!

Mie zei

Jiha, een handtas met mijn naam!

Riet zei

Less is more zeg, wat een prachtig exemplaar.