dinsdag 12 juni 2012

Blote benen en rokjes. Of toch niet?

In de tijden van blote benen en allemaal rokjes ging ik deze keer voor een broek! Het eerder-broeken-weer zal daar ook wel voor iets tussen zitten. 
Het eerste plan was een Van Katoen- of een Jacob-broek want bij haar zag ik daar toch wel hele mooie meisjesversies verschijnen.

Maar ineens was ik bezig met iets anders. Veel smaller, andere zakjes maar met dezelfde sluiting. Zoiets dus:


En op paspop wordt het dan dit:


En de paspop had echt enorm veel zin in veel foto's:


Omdraaien ging ook nog net:


Maar hé het is niet de bedoeling dat er naar mijn poep gekeken wordt dacht ze nog:
stof: Pauli

18 reacties:

Nienke zei

Wauw!
Knap gedaan!
En die zakjes zijn zo maar écht zo leuk !

Eva zei

Zin in foto's of niet, 't is een heel schoon broekske! En inderdaad, *love* die zakjes...

Pippelien zei

Mooi broekje, ik hou meer van smalle broekjes. Welk patroontje is dit?

Sahara Kids zei

Mooi hoor, dit is misschien wel mooier voor maisjes dan de jacob-broek.

Iris (olapa) zei

Wauw wat leuk gedaan !

Katrientje vanalles zei

Heel mooie broek. Der zakjes zijn super.

Piepow zei

Superbroek! Ik hou wel van smalle broeken voor meisjes.

plagneetje zei

Inderdaad een heel mooie broek. En ik vind die zakjes ook heel erg mooi. Hoe maak je die?

Leentje zei

Een tofke!

JoChapeau zei

Zit als gegoten ! Super !

Lies: zei

Wauw knappe broek - en 't is meer weer voor zo'n broek dan voor blote-benen-rokskes. Dus: groot gelijk!

Mie zei

@Pippelien: het patroon is eigenlijk afgekeken van een goedzittende broek...

la merlette blanche zei

Ziet er perfect uit!

Mie zei

@plagneetje: dit zijn ronde/ovale zakjes waar je vanboven een tunneltje aan stikt en daardoor een elastiek haalt.

Jozefien zei

I ♥ de zakskes!

Stien zei

Keiferm jom!

Poppie zei

Die broek zit als gegoten! heel leuk!

Nice* zei

oh zo schoon, mooie meisjesbroeken zijn tegenwoordig zo moeilijk te vinden...zelf maken is de boodschap zeker??
Ik moet dringend ook is ééntje voor Frie maken!!***