zondag 27 mei 2012

Ho, zo blij!

Afgelopen winter zag ik op pinterest deze tas passeren. Zo eenvoudig, en zo mooi.

Een paar weken later was ik bezig met 2 Van Katoen-tassen te maken en viel mij ineens op dat het model wel hard trok op bovenstaande pinterest-vondst. 

En dus ging ik deze week aan de slag. Ik volgde helemaal de afmetingen van de Van Katoen -tas en voegde bovenaan nog een band van 7 cm hoog (naadwaarde in) toe. En tada:

Tas

Kijk maar even korter:

Tas


De tas werd ook gevoerd met een geweldig Kokka-stofje dat ik hier vond. De buitenstof komt van Pauli en was een "couponneke" dat ik niet kon laten liggen.


En ondertussen loop ik al twee dagen supertevreden met deze tas rond!

6 reacties:

Jozefien zei

Oo mooi! Staat ook al lang gepind en gelabeld als to do bij mij, dus hopelijk geeft jouw versie mij een duwtje in de rug. Schoontje!

Katrientje vanalles zei

hele mooie tas hoor.

Mij zei

Wat een super mooie tas! Kan mij goed voorstellen dat je er erg blij mee bent! Groetjes, Mij

elisanna zei

heel mooi!!

eloleo zei

Ik zou ook heel blij rondlopen met deze tas, heel mooi.

Mie zei

@Eloleo: ik heb ze aan u te danken! ;-)