donderdag 10 mei 2012

En spring!


Met de jump robe dress van Oliver +S.



Zonder kind ziet dat er zo uit:
DSC_0007


En meer in detail ziet het er dan zo uit:
detail

Ik maakte een maat 6 voor mijn bijna 5-jarige en die was te groot. Veel te groot. Al denk ik dat het model ook wel vrij breed valt voor mijn 5-jarige. Dus nam ik wat in en foefelde vanachter wat.

DSC_0010

En ook met riem ziet ze er heel gelukkig uit. Hmpff.

Jump robe dress

Patroon: jump robe dress, view B van Oliver +S
Stof: Pauli
Knopen: Hexagoon

15 reacties:

la merlette blanche zei

Dit heb ik direct als favoriet gemarkeerd, zo'n prachtig kleedje! Kleur, details, hoe 't valt... Ik zou zowaar direct starten aan een volwassen versie, als ik een patroon zou hebben! ;-)

Riet zei

Fan! Van hemdjurkjes in het algemeen en van deze in het bijzonder. Waar komt dat stofje vandaan?

mama saartje zei

Ik heb die stof ook in huis gehad (Riet, van bij pauli), en het patroon ligt hier ook te liggen... Na het zien van dit exemplaar toch maar weer eens bovenaan de stapel leggen...

JoChapeau zei

Zo schoon ... dat je het niet eens ziet dat het ietsjes te breed is ! Valt trouwens leuk zo !

Katrientje vanalles zei

Toch heel erg mooi hoor. ik zie de kleuren van de stof erg graag.

Mie zei

@Riet: inderdaad van Pauli. Al lag het wel al heel eventjes in de kast. Ik heb nog wel rest. Moet ik eens zien hoeveel?

Kreatita T zei

Heel schoon geworden!

villa speelmama zei

Oooh amai, zo schoon!!! Prachtig patroontje, prachtig stofje en prachtig modelletje! Bij de onderste foto dacht ik eventjes dat ze 3 armen had, dat die schuine paal ook een arm was ;-)

Dans en Grietje zei

Amai!!! Het is echt echt prachtig!!! Heel stoer en meisjesachtig tegelijk, superschoon stofke, past precies bij je dochter! Ben echt jaloers, wil dit ook kunnen!

Nikki zei

Wat een mooi jurkje! mooi gemaakt!

Eva zei

Dat ziet er zeer goed uit!

Elza D. zei

Als ik dit zie zou ik bijna beginnen naaien. Bijna hè. ;-) Prachtig kleedje

Liesje zei

Zo knap zeg, ik ben fan!

Needle work zei

Prachtig!! Hemdjesjurken, I ♥♥♥
Jou versie is prachtig!

Heli Handgemaakt zei

Superschoon, staat meteen op mijn to-do-lijstje! Echt knap!