maandag 16 april 2012

Verhuizen x 2

Weet u nog dat drukke weekend in oktober? Het weekend dat we de zolder zowat afbraken. Om de werkmannen te kunnen laten werken. En om daarna ook zelf, vooral manlief dan, aan de slag te gaan. Dit weekend werd dan eindelijk de laatste hand gelegd en konden beide dochters naar boven verhuizen. 

Naar dit:
Kamer 1


Kamer 2

Kamer 2 met mezzanine

Zicht vanuit mezzanine

Leeshoekje in kamer 1 (en dit vind ik nu al het geweldigste plekje)

En ik hoor u nu denken: wel nogal bleek allemaal. Dat klopt en dat heeft ook een reden. De dochters verhuizen namelijk maar 3 maanden naar deze kamers. Erna verhuizen we naar een nieuw oud huis. Ja, waar we helemaal opnieuw kunnen beginnen. ;-)

10 reacties:

Stien zei

Keischoon!

la merlette blanche zei

Allemaal bleek, ik vind dat juist allemaal heel schoon! En in dat leeshoekje zou ik graag vertoeven, als ik het zou hebben ;-)

An zei

Zo schoon en dan opnieuw verhuizen??? Zot of dapper? Ik houd deze foto's in ieder geval bij ter inspiratie om onze eigen zolderverdieping aan te pakken.

Elza D. zei

Ja een mens moet bezigblijven hè....

Kir zei

Mooi verbouwd!
En heel benieuwd wat jullie van dat nieuw oud huis gaan maken. Ik zal iedere keer eens piepen als ik langwandel of langs fiets!

Mie zei

Tiens Kir; jij weet waar we naar toe gaan? Woon je dan in de buurt?

Kir zei

Je komt in mijn achtertuin wonen :-)

Mie zei

Maar kijk eens aan!

villa speelmama zei

Dat ziet er super gezellig uit!!

EMMA EN MONA zei

Ik wil ook zo'n kamer! En zo'n leesplekje en tijd om te lezen!