donderdag 22 maart 2012

Maya.

Dat is de dochter van mijn griekse vriendin. Een dochter die al in november geboren werd maar waar nu pas een pakje richting Griekenland ging. En aangezien ze in Griekenland eerder van de zon kunnen genieten was een eenvoudig overslagjurkje wel aangewezen.


Het stofje bestelde ik bij Frau Tulpe. De winkel waar zij een paar weekends live naar toe ging. Maar u hoeft dus zelfs niet tot daar te gaan, er is ook een online versie van de winkel.


En waarom dat playmobil ding erbij? Want ja ook dat ging richting Griekenland. Gewoon omdat samen met haar op dit ding zaten tijdens ons bezoek afgelopen zomer bij haar thuis:

Ik vond het online en bestelde het dadelijk in tweevoud.

Online vond ik ook de gepaste knoopjes voor dit kleedje en wel hier. Geef toe: perfect toch?

Oh en wat wou ik met dat pakje mee naar Griekenland zeg. Geweldige tijd hadden we daar deze zomer. Wie nog op zoek is naar een vakantiebestemming... 


7 reacties:

la merlette blanche zei

Oh, die laatste foto! Wauw! Ik zou zo mijn valies beginnen pakken :-)

Piepow zei

Die laatste foto inderdaad! Daar wil ik ook wel eens naartoe. En dat stofje dat je gebruikte is echt geweldig!

Lies: zei

Een griekse vriendin? Dat is nog eens een gerief! ;-) Een schitterend kleedje werd het!

villa speelmama zei

Ja zeg, zo'n mooi kleedje met zo'n perfect bijpassende appelknoopjes!
En Griekenland is inderdaad heerlijk, oh, waar is de tijd...

tantehilde zei

oh zeg, zo een mooi stofje!

Oon zei

Oh, zeg, wat prachtig allemaal. Ik wil stante pede naar Griekenland vertrekken als ik dat zo zie. En mijn kinders vast ook. Al was het maar voor die glijbaan.

Mie zei

@Oon: het is dan ook zeker de moeite. Al is het maar voor de zon. ;-)