donderdag 26 januari 2012

Een gemiddelde woensdag

of eigenlijk een gemiddelde woensdag voor de oudste dochter de dag erna 6 jaar wordt.
'S morgens vertrek ik met mijn nieuwe Vink-tas vol vilt. 


En ik vertrek met die Vink-tas vol vilt naar Bleu Celeste. Ah ja want zij deed ook al leuke dingen met vilt. Mijn idee was iets eenvoudiger en eigenlijk op een uurtje gepiept. 24 brochekes: 13 bloemetjes en 11 sterren. 


Ok, volgende stap is kinderen ophalen en koekjes bakken. Koeken inpakken (leve Pinterest voor het idee), verpakking versieren en hier komen die broches toch wel van pas zeker.

  
Maar eigenlijk waren de koekjes en vooral de chocolade nog te warm om verder te gaan dus staken we de werkzaamheden en gaan heerlijk bij Lili dineren.
Aangezien vandaag de verjaardag van de oudste dochter was/is moest de traktatie echter wel af zijn en dus deed ik verder:

Oef klaar.
Oh en ik mag zeker niet vergeten ook even de achterkant van het koekje te laten zien:


Mevrouw Lovely labels hielp me met deze stickers deze week enorm uit de nood! Nog eens dikke merci, de dochter was er superblij mee. Voor traktaties op te fleuren: allen daarheen

En een gemiddelde donderdag? Die eindigt nu in de zetel met een buikje rond gegeten... 

Oh en iemand interesse in het recept van de overheerlijke koeken? 

9 reacties:

elisanna zei

1. fantastisch leuke tas! bedankt voor de link, die ga ik zeker ook eens maken! (En dat flashy roze is geweldig)
2. de broches zijn zooo mooi!
3. die tractaties zijn helemaal het einde. Ik heb dat idee ook op mijn pinterest board staan. Heel leuk gecombineerd met die broches.
4. hiep hiep hoera voor de jarige!!!

Mie zei

@Elisanna: het is eigenlijk een rode tas maar ik kreeg ze niet goed op foto ;-). Dinsdagavond gemaakt en al keiveel gebruikt. Het is een absolute aanrader!

Jozefien zei

Fjieuw, die tas! Nu krijg ik nog meer zin om ook een Vinkske te doen :-). En ik ven er zeker van dat je dochter in de wolken zal zijn met zo'n heerlijk(e) mooie traktaties.

Jozefien zei

*ben

wijplukkendedag zei

Leuk! Moet ik onthouden....
En ja, een receptje erbij, daar ben ik altijd voor te vinden.

JoChapeau zei

Die broches zijn zaaaaalig ! En die tas, ook zo zalig. De eerste keer eigenlijk dat ik ze zie (shame on me) en instant verliefd ... of zou dat aan het knalroze (die eigenlijk rood is) liggen ?

Caroline zei

Mijn Eva wordt 21/2/12 4 jaar! Ik haar haar (ongeveer) 't zelfde meegeven als traktatie. Super idee gewoon. Vooral als je weet dat ik in de cd groothandel werk, dus aan cd-hoesjes geen gebrek :-)

Caroline zei

oh ja, 't receptje van de koeken, als je tijd zou hebben om dat te posten ... want ik ben echt geen bakwonder. En we zouden niet willen dat de klasgenootjes van ons Eva een hele avond buikpijn hebben door de 'lekkere' koeken die ons meisje heeft getrakteerd.

Elizabeth zei

Wat een gezellige koekjes (en een gezellige blog) ik ben je nieuwe volger.. Je bent trouwens ook van harte welkom bij mij. Je zult je vast thuis voelen. Groeten Elizabeth