zaterdag 3 december 2011

Vogels + Koffie

Vorige maand ergens kocht ik 4 ongelooflijke mooie kopjes: eentje voor mij en de drie andere voor drie prachtige mensen. Donderdag deed ik het laatste kopje op de post en vrijdag dacht ik er ineens aan dat ik erover wel kon bloggen omdat ze gewoon zo mooi zijn. 
En toen ik zag dat zij iets nieuws gepost had viel mijn mond open want het ging verdorie over dezelfde kopjes. Nu ja, niet helemaal dezelfde maar wel van dezelfde afkomst. Even twijfelde ik of ik ze dan wel zou bloggen maar zoals Oon zelf zei: "het is super al dat vaatwerk", doe ik het dan toch. 
Ik zorg wel voor enig contrast in de foto, iets minder netjes....



Voor mij dus de vogeltjes van Helen B. en ook voor die drie andere vriendinnen de vogeltjes. Zij weten wel waarom. 

4 reacties:

Oon zei


Die zijn voor de volgende keer. Kocht jij ze dan ook op een beurs?

Mie zei

Neen, kwam op haar site naar aanleiding van Stiel en Stijl en bestelde daar gewoon ;-)

helen b zei

jullie zijn zo lief zeg! merci!
en ik heb nieuwe ontwerpjes klaar... hou me in het oog hé!
groetjes, helen

Elza D. zei

♥ terug. ;-)