vrijdag 2 december 2011

Ik spoor u aan...

Om mee druk te leggen op Elza D. Harde druk of misschien gewoon lichte dwang. Waarom? 
Omdat ze verdorie een maand geleden de meest eenvoudige maar ook de meest ongelooflijk lekkere pasta voor me klaarmaakte.  Pasta op vraag want ik gaf een specifieke opdracht (tja ik had één of andere weddenschap gewonnen) maar geen recept. Ze zocht op en vond. En amaai dat was lekker, haar versie van pasta oglio e aglio. 

Vandaag maakte ik hem ook maar ik ben geen fotograaf én ik wil niet met haar pluimen gaan lopen. Maar ik wil wel het recept online zodat ik het kan pinnen in mijn online kookboek en nooit meer op zoek moet. En dus spoor ik u allen aan om druk uit te oefenen op haar. Doen hé!

Elza, je mag het zelfs hier gastbloggen... :-)

4 reacties:

de taartenheks zei

Ik steun je! Druk, daar moet ze maar tegen kunnen. En ik wil ook pinnen. Dus kom op met dat recept.

ArtMind zei

Ik staak al mijn activiteiten als ze dat recept niet geeft! :) En ik pleit voor een gastblog!

Elza D. zei

OK. Zeg me wanneer en ik maak het nog es. Maar dan wel overdag of ik kan geen foto maken hè!
En was de uwe even lekker?

Mie zei

Ah morgen hé. Ik moet er daarom niet bij zijn ;-) Hoewel...
En neen, uwe was veel beter!Al was de eerste test ook niet slecht.