woensdag 7 december 2011

En plooi, en plooi, ...

Eindelijk ook nog eens tijd gemaakt om rokjes te maken voor de dochters. Na mijn twee rokken voor Stiel en Stijl mocht hun kast ook wel nog eens gevuld worden. En aangezien de winter in aantocht is keek ik even na wat ik nog aan velours had. Dit dus:


Het groene is een restcoupon van bij Pauli, het blauwe bestelde ik hier.  
De knoopjes op het groene rokje zaten mee in dit pakketje. 

Het patroon-idee haalde ik bij haar en komt dus uit de Knippie 5 2009. Het flapje liet ik weg omdat ik het er niet zo goed bij passen vond. Gewoon plooitjes dus.


Heel gemakkelijk te maken en de dochters zijn er ook zeker tevreden mee al zagen ze model spelen niet zitten...

11 reacties:

Oon zei

Mooi! Wij zitten momenteel echt wel in dezelfde 'flow'. Dit patroon ligt hier ook bovenaan de stapel.

Mie zei

Oh bizar zeg...
Ook plannen voor pyjama's en een Oliver S patroon? ;-)

kientjes zei

Mooi! Ik zou ook nog es moeten beginnen met naaien... Pfff, mijn zin is lang weggeweest maar nu ik deze mooie rokjes zie, is ie weer helemaal terug!

Linda zei

Gaaf! Die groene kleur is momenteel mijn favoriet. Ben er verliefd op!!

EMMA EN MONA zei

Dat is wel heel mooi blauw. Je hebt gewerkt met mijn lievelingskleuren!

Nele zei

Heel mooi,allebei!

Katja (@Yane) zei

Prachtige rokjes!

Sahara Kids zei

Wat mooi. En leuke stofjes.

La fille Hella zei

Oh wat zijn ze mooi!

IeneMiene zei

Mooi mooi! En wauw dat blauwe velours stofke zeg!

la merlette blanche zei

Oooh, dat groen! Mooi!