donderdag 10 november 2011

Mmm koekjes!

Deze week kreeg ik nog de vraag of deze dingen te koop waren. De koekpotten van vorig jaar op Stiel en Stijl. En wat een timing... Want ja ook dit jaar te koop. En ik en eeuwig helpende vriendin Illeke zijn er al even zoet meegeweest. 
Klaar zetten:


Vullen:

 Nog vullen:


Afwerken:


Klaar zetten:


En testkoeken maken!


De etiketten zijn gemaakt door Elza D. (uiteraard). Want ja met haar en met haar zus doe ik ook dit jaar weer de catering. U komt toch eens piepen?

Kom straks nog eens kijken want dan heb ik jullie hulp nodig...

4 reacties:

plagneetje zei

Wat een originele manier van verpakken. Heel erg mooi. En de koekjes zien er heerlijk uit.

Sofie zei

Heel tof idee! Mmmm, wou ik dat ik het eens kon uitproberen,
groetjes Sofie

Leentje zei

zalig!

Trienemie zei

ORIGINEEL!!!! leuk gevonden!!