woensdag 23 november 2011

KrokMie

Nog heel even over de Stiel en Stijl van dit jaar. Bij de voorbereiding van de catering en meer concreet welke croques we zouden gaan serveren verklaarden zij en zij mij voor zot. Enige overtuigingskracht was nodig om KrokMie op het menu te krijgen. Maar ze gaven toe! 

En geef toe een croque met dubbele kaas, een zwan-worst in 3 en wat mosterd  kan toch alleen volgend beeld geven? 


 Ja om duimen en vingers bij af te likken. Of hebt u nog een beter recept?

Oh en als u niet op Stiel en stijl was kan u toch heerlijke wenskaarten hier bestellen. Ik heb ze al allemaal... Zou ik ze ook versturen?

6 reacties:

ruimtevisser zei

zo vies dat het misschien wel lekker kan zijn!
Een vriendinnetje van mijn kinderen wilde gene met kaas en hesp maar met nutella en dan tussen het croque machine.

Little Miss Pineapple zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Little Miss Pineapple zei

Dat is een croque die hier thuis ook af en toe op het menu staat! De man en de zoon zijn compleet gek van "dessertcroques", dan vooral de combinatie banaan en choco... Ik heb ooit nen heel lekkere croque gegeten met witloof, gandaham en een soort schimmelkaas, je kan echt super lekkere combi's maken..Croques hoeven niet alijd alleen met kaas en hesp te zijn!

de taartenheks zei

En toch, ook al vinden zoonlief en dochterlief het wel lekker, geef mij toch maar een gewoon krokske, of eentje met tomaatjes, of een hawaike, of ... Als het maar geen krokkemieke is ;-) Sorry Mie...

Mie zei

Geen erg jong: mijn soep gade wel eten ;-)

Liesbet Denys zei

Een croque mars al gegeten? Mijn zoon keek naar een programma over surfers en die coole surfer at een croque met daartussen een mars in schijfjes gesneden. Zelf ga ik eerder voor gerookte zalm en brie.
www.homemadebyliesbet.blogspot.com