woensdag 12 oktober 2011

Mijn favoriete plekje op dit moment

is zonder meer een zeteltje in De Dry Coppen. Al vaak over gehoord en om de één of andere bizarre reden nooit geraakt. Tot verleden week. De oudste dochter mocht mee met mij om stof te kiezen voor een jas bij Pauli (daarover over enkele dagen/weken meer). 
Bijna ernaast is de Dry Coppen en aangezien we nog wat tijd te doden hadden (want in tegenstelling tot mezelf weet de dochter wel snel te kiezen), besloot ik er eindelijk binnen te gaan. Heerlijke koffie, warme chocolademelk. En taart. En boeken. En zalige zeteltjes. En een happy dochter. Wat wil je nog meer?

Nog meer tips in Leuven? Kijk hier eens!

4 reacties:

eloleo zei

Allè, nog nooit geraakt! Tssss....

Lily zei

Ik ook niet! Maar staat zeker op mijn lijstje!

Mie zei

@Eloleo: gij die altijd bij Pauli zit? Gaan jong, echt!

Kir zei

en dan nog kip gaan uithalen bij de rotisserie op de Dirk Boutslaan, zodat je 's avonds niet moet koken...