zondag 2 oktober 2011

Eigenlijk ...

Werd er hier deze zomer wel meer geproduceerd dan ik tot nu toe liet zien maar verder dan andere hun voorbeeld volgen was het eigenlijk niet. Daar dan wat apart over bloggen zag ik niet zitten. Maar na een reis waar we alles veelvuldige gebruikten mag het wel even op een rijtje:

De superhandige meeneem-notablok-hoesje van Elisanne. Op het vliegtuig, in de boot, in de auto, ... overal wel dienst bewezen. Ruim genoeg om heel wat materiaal en zelfs wat snoepjes mee te sleuren.


De popover sundress van Oliver + S maar dan aangepast volgens de tip van deze mevrouw.


En dan shortjes. Want toen ik die bij meisjesmama zag verschijnen werd ik helemaal verliefd. Mijn dochters iets minder... Geen foto's van de shortjes op model hoewel ze ze wel al gedragen hebben.


En één van de jurkjes die het meest gedragen was dat van (tante) Lili, het verjaardagsjurkje voor Saar. 



5 reacties:

EMMA EN MONA zei

Wat leuk, die zomerse foto's! Dat paarse jurkje valt wel heel mooi! Is dat in katoen?

Katja (@Yane) zei

Prachtige dingen heb je weer gemaakt! Leuke shortjes!

IeneMiene zei

Knap gemaakt allemaal. En wauw die shortjes!

Katrientje vanalles zei

je hebt wel een aantal leuke dingen gemaakt. De shortjes vind ik ook wel top.

Trula zei

Great shorts, especially the pocket detail.