maandag 24 oktober 2011

Druk weekend

Want er was de afbraak van de zolder aangezien ze binnenkort aan ons dak komen werken. Veel stof, veel vuil en de jongste dochter die noodgedwongen met de oudste een kamer moet delen. En hier moeten dan 2 nieuwe kinderkamers komen met mezzanine met bergruimte en speel/leeshoek:



Er was ook een verjaardagsfeestje van een vriendinnetje waarvoor ik beloofd had een rokje te maken voor de dochter én de jarige. En ja dezelfde rok. En wel die rok waar ik verleden jaar al op verliefd werd en waar ik dus ook al een jaar het stofje voor had klaarliggen. 


En er was een Griekse lunch als bedankje om ons op te halen in de luchthaven van Charleroi na onze maand Griekenland. Een lunch met Spetsofai, gegrilde courgettes, aubergine met geitenkaas en honing, Griekse Salade, Griekse pasta, Griekse balletjes, eigengemaakte tzatsiki, ... Zonder foto want ik ben niet zoals zij of zij.

En dan is er nog steeds Stiel en Stijl. Niet lang meer want over drie weken is het al. Maar tot dan zijn er nog steeds zakken vol Schoons te winnen op de Facebookpagina. Waag je kans!

Oh en deze foto's van verleden weekend wil ik toch ook nog even laten zien. Opa en kleindochter: 


6 reacties:

Oon zei

Die opa foto's zijn zo mooi. Ontroerend mooi.
En ha, mijn eerste reactie was: "Hé, ik heb ook zo'n rokje." :)

IeneMiene zei

Mooi, zowel rokje als foto's!

plagneetje zei

Die foto's van opa zijn echt schitterend. En mooie rokjes.

Ballétoile zei

Die rokjes komen zeker op mijn to sew- lijstje!

miriam.dc zei

Mag ik vragen van waar dat toffe stofje met die hertjes komt? ik heb al overal gezocht!

Mie zei

@Miriam: Dat is een stofje van een vorige collectie van Kokka. Op etsy vind je misschien nog wel winkels die het verkopen!