maandag 11 juli 2011

Ok, we lopen een beetje achter

maar spons en die broek van Oliver S zijn hier dan toch ook gemaakt geraakt. 
Spons zoals in de sponzzzen rokjes van tante Hilde want die vond ik er geweldig uitzien. En gelukkig gaven de dames me hier ook gelijk.


En met dit soort rokjes moet je blijkbaar overal op kruipen en hangen...


Oh en wat hing er toen ineens in de struiken:


Inderdaad de sailor pants van Oliver S. Ik leende het reeds aangepaste patroon van Lili en ging met een linnen stofje aan de slag. Ideaal voor de zomerdagen van tegenwoordig.
Saar laat uw broek eens zien:


En nu ook de knopen:


En ja het was een belangrijk fictief telefoongesprek....

7 reacties:

JoChapeau zei

Mooi !

elisanna zei

Zo'n sponsen rokje lijkt me echt super voor de meisjes!

Polkadotjes zei

Amai, dat broekje is keischoon! Jammer dat mijn meiden geen broeken aan willen. Behalve Roos...hmhm.

En spons staat hier ook nog op het programma! Nog nooit aan gedacht om daar een rokje mee te maken zeg.

Katrientje vanalles zei

amaai, knappe broek

Nele84 zei

Ik ben echt enorm fan van dat oliver-s patroon, heb het hier ook liggen. Wat is er aangepast aan het patroon?
Volgens mij heb ik wel de kleine maten, tot 2 jaar ofzo? Of tot 4 jaar? Heb daar precies al spijt van, weet niet of het zo'n handig broekje is voor kleine kindjes...

maarnietvangrijs zei

Oh wat mooi, allebei! En ook het meisje! Prachtig gedaan de broek.

plagneetje zei

Leuk rokje. Het fijne van spons is dat het rekbaar is.
En dat broekje..... super vind ik het. Zo eentje zou ik ook wel willen voor mijn dochtertje en ook voor mezelf.