vrijdag 15 juli 2011

Hup hup iedereen; doe mee!!

Met haar nieuw idee! Want ze heeft potjandorie groot gelijk. Ook de "boyfriend" mag al eens iets krijgen. Dus rep je naar de nieuwe flickrgroep en voeg al die maaksels voor mannen toe.

Voor mannen (ik heb voor mij persoonlijk de definitie van boyfriend wat uitgebreid naar de kado's die ik al maakte voor mannen) deed ik nog niet veel maar wel al dit, dit en dit. Vooral applicaties op t-shirts dus. Ik ben wel benieuwd welke ideeën nog uit deze groep gaan komen!

2 reacties:

JoChapeau zei

Prachtig initiatief inderdaad !

mama saartje zei

Ik maakte dinsdagavond snel snel een iPad-cover voor mijn man, want hij had zijn speeltje die dag nog aar net gekregen, en het ding moest natuurlijk veilig mee op vakantie de dag nadien... Als ik eens een 'schoon' versie heb gemaakt, zal ik het er bij zetten...