zondag 19 juni 2011

De zon mag weer terug komen

Want de dochters hier hebben een aantal nieuwe topjes die dringend gebruikt zouden moeten worden. Maar ja tot dan zullen we ze maar aan de schommel hangen. Goh dat laatste kan dus echt voor alles gebruiken. Er zijn de rode versies:


Voor het linkse topje haalde ik het idee hier.Maar in plaats van een babykleedje maakte ik er een topje van. Het rechtse topje komt uit dit boekje. Zeer gemakkelijk te maken!
En in de gele versie worden beiden topjes dan dit:


Het japans topje is gewoon bovenaan te knopen:



En de verdeling per dochter zal er zo uitzien:
 

Nu nog foto's met de dochters erin.

12 reacties:

marie zei

oo geweldig die bloesjes!

groetjes
Marie

Petite Fee zei

Hele mooie topjes en de stofjes zijn ook heel leuk! Nu nog even wachten op het zonnetje en de warmte. Groetjes!

elisanna zei

heel mooi en zomers!

Linda zei

Goede linkjes zeg, dank je!
Ze zien er super leuk uit. Ik ga alvast een zonnedansje doen.

JoChapeau zei

Ooh, mooi en wat een originele presentatie !

Emma en Mona zei

Ik ben akkoord! Laat die zomer maar komen, want jouw dochters zullen stralen!

boomie zei

Mooi! En leuk dat ze van elk 1tje hebben!

de taartenheks zei

was Roos nog maar zo klein. Heel mooi!

maarnietvangrijs zei

Prachtige topjes, heerlijk zomers!

Petit karo zei

Mooi! Wat een geweldige zomerse kleurtjes!

Mama Pluis zei

Perfect voor de zomer!

ikke zei

super leuk! ik ga ze echt ook eens maken.
Leuke site heb je!