dinsdag 7 juni 2011

Allemaal assorti!

Ok, de man des huizes wel niet maar na dit kleedje en dit rokje maakte ik uit dezelfde stof nog een rok voor mij.
  

Eigenlijk lag hij allang geknipt klaar maar andere projecten en het geen-zin-in-blinde-ritsen maakte dat hij nu pas af is. De rits zit er niet perfect in maar op het programma staan nog een paar rokjes en oefening baart kunst niet? 

En op het model ziet het er dan zo uit:

Het is een gewoon licht A-lijntje met opgestikte zakken die mee in de naad vastgezet worden. Een ideetje dat iedereen wel al eens gezien heeft bij Mis-en-Plis.


En ja hij is schommelproof...

18 reacties:

Emma en Mona zei

Prachtig!

JoChapeau zei

Heel erg mooi ! Ik ben zot van de witte biezekes !

Oontje zei

Heerlijk zomers!

vicarno's mama zei

Wow, mooi zeg!!!

Katja (Yane) zei

Deze is echt super mooi! Gewoon perfect!

Polkadotjes zei

Zotjes met die zakken!

En alle zeg...iedereen zet hier zijn gezicht op 't net. Sterk.

SoFilles zei

Ik heb net hetzelfde stofje gekocht op het stoffenspektakel, superstofje hé!

boomie zei

Heel mooi!

Lynn zei

Zeer mooi, ik ben fan! Misschien hetzelfde als bij Mis-en Plis, maar ik schat zo'n honderdtal euro's goedkoper. (En dat zo allemaal zelf uitvoeren vind ik overigens ook echt knap.)

eloleo zei

Schuun!!!

titatimi zei

mooi het model maar vooral da stofke!

Mie zei

@Polkadotjes: valt het zicht zo tegen? ;-)

mejuffrouw kip zei

heel leuk, vooral die zakken maken t af!

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Leuk met dat witte biesje.

Kimminita zei

Dat ziet eruit als een heerlijk rokje! Leuke kleur stof zeg.

Vero zei

ik smelt volledig voor je zakken!!!! maakt het af!!

rock-on@béné zei

echt mooi!

Seaweed and Raine zei

I had to use google language tools to translate - but I just wanted to tell you that I LOVE your skirt. It is wonderful, the patter, the colour, everything about it. Did you make the pattern yourself? I would like to make one.