zaterdag 4 juni 2011

Aha, ik kan weer lezen.

Soms weet ik niet goed wat ik mijn moeder kado kan doen. Afgelopen kerst was dat ook zo. Aangezien we elkaar niet elke dag zien is iets samen doen altijd wel leuk. Dus deed ik haar gewoon een workshop bij Madame Bleu Celeste kado.
En een paar weken geleden trokken we dan ook samen naar Heverlee. Geweldig leuke workshop! En met een mooi resultaat (enkel het mijne want mijn moeder haar resultaat is op haar kast te bewonderen):


Momenteel worden er bij Madame Bleu Celeste geen workshops gegeven omdat ze het nogal druk heeft in de winkel maar de lampen zelf of alle benodigdheden kan je er wel vinden! 

Zo en nu ga ik even nog wat lezen bij mijn lampje.

8 reacties:

La fille Hella zei

Mooi lampenkapje! En interessante lectuur ;-)

JoChapeau zei

Prachtig zeg !!!

Emma en Mona zei

Ik wil dat ook wel leren!!!

Mama Pluis zei

Mooi!

lies zei

altijd interessant, een boekske lezen bij zo'n schone lamp!

Photo-copy zei

Ferm!

Polkadotjes zei

Superschoon! Staat ook nog op mijn ellenlange lijst.

hilde zei

je bent een goede leerling Mie, je enthousiasme werkt aanstekelijk op de andere leerlingen, doe zo voort!