maandag 16 mei 2011

Een nieuw japans boekje

geeft ook een nieuw japans rokje! 
Een paar maanden geleden zag ik dit rokje verschijnen. Geweldig vond ik het maar ik had nog maar net een japans boekje aangekocht en had voor mezelf een verbod van stoffen en boekje-aankopen opgelegd. En dat hield ik vol. Tot een paar weken geleden... Het vierde japans boekje was een feit. En dan moest ik er maar iets mee doen ook. Dus werd het geweldig rokje het volgende op de to-do-lijst. Et voila.


Ik maakte een 110. Het rokje was wel net iets te breed vanboven maar twee neepjes achteraan waren de oplossing voor dit probleem. 


Oh en de kinderen poseren echt niet graag niet meer maar speciaal voor jullie deed Eva het dan toch.


Het volgende uit een japans boekje? Een topje voor mij...

Oh en ik ontdek nu ook nog hier een zeer geslaagde versie! 

12 reacties:

Noëmi zei

die japanse boekske das iets goed!

Oontje zei

Dat is inderdaad een heel mooi patroontje.
Mooi resultaat!

elisanna zei

Mooi rokje!

kientjes zei

En waar koop je die dan aan?

Emma en Mona zei

Mooi, mooi, mooi!

Katja (Yane) zei

Mooi rokje! Prachtig stofje!

Elza D. zei

Eel eel schoon juppeke!

Needle work zei

Mooi! Heel mooi modelleke ook!

Mama Pluis zei

Mooi! Die japanse patronen zijn verslavend!

Mie zei

@Kientjes: Ik kocht er al op yesasia en op amazone.

wendy zei

Heel mooi rokje! Stofje ook trouwens

Ik ging ook net vragen waar je die Japanse boekjes koopt maar je hebt het net verklapt zie ik :-). Zijn die patroontjes duidelijk (lees : niet te moeilijk)?

wentiti

Mie zei

De patroontjes zijn vrij duidelijk al moet je sommige naaitechnieken wel kennen...