maandag 18 april 2011

Weer tussendoor

Een rokje dat weer al een tijdje half afgewerkt in mijn kast lag. Gisterenavond dan eindelijk dit weer vastgenomen en afgewerkt. En dat had veel eerder kunnen gebeuren want na een uurtje was het af. (en nu liggen er nog zo twee rokje te wachten op afwerking)


Een pandenrokje naar het voorbeeld van Lili. Wel een beetje meer werk omdat ik een volledige voering maakte. Een enkele laag van dit stofje bleek immers doorzichtig...
En met prinses en dus met blije dochter!

7 reacties:

Creatinneling zei

heb je de prinses erop geflockt?
Heel mooi zo kleur op kleur. zou ik nooit op komen.

Tania zei

Leuk rokje met een mooi prinsesje op en eentje erin :)

Oontje zei

Oh, zo mooi, dat blauw! Een pandenrok... dat moet ik eens van dichterbij bestuderen. 't Ziet er heel elegant uit.

Mie zei

@crearinneling: yep de prinses is erop geflockt.
@Oontje: ik heb ook al een rok van dat blauw ;-)

SoFilles zei

Echt een schoontje. Eenvoud siert ...

plagneetje zei

Een mooi dochtertje met een mooi rokje in een mooi kleurtje.
Schitterend!

Yane zei

KNap rokje! Dat model staat haar goed....