donderdag 14 april 2011

We zijn weer vertrokken!!

Voor een derde editie van Stiel en stijl!

Vorig jaar werd ik door deze heerlijke dames opgenomen in hun collectief en hadden we een prachtige tweede editie van Stiel en stijl.

Datum en plaats voor de derde aflevering staan ondertussen vast: op 11, 12 en 13 november kan je ons vinden in 3hoog Leuven (de vroegere villa Van Humbeeck-Piron of ook wel de witte villa).

Welke prachtige deelnemers er zullen zijn kan ik nog niet vertellen want we zijn nog op zoek! Misschien wel op zoek naar jou? Wie graag wil meedoen aan deze stijlvolle, creatieve beurs mag een mail sturen met enkele foto's van het werk, een link naar een website en een korte motivatie naar info@stielenstijl.be.

En voor het fotomateriaal van dit alles moet je uiteraard naar Elza D.

7 reacties:

Elza D. zei

Ik doe mee! :-)

Kathleen zei

Woohoo! Ik kijk er nu al naar uit!

eloleo zei

Woehoeeeee! En dichtbij! Ik kom graag langs!

Kir zei

Staat genoteerd!

Photo-copy zei

Tof in den hof. ;-)

Nele84 zei

Oh, echt een schone locatie! Ik heb het al in mijn agenda gezet :-)!

Saartje Kraal zei

Genoteerd! Ik kom zeker langs!
Groetjes van Saartje