maandag 28 maart 2011

Wat hou ik toch van Etsy!

Want zeg nu zelf: dit zijn toch geweldige knoopjes?


En dat kwam als deel van volgend pakketje:


Voor praktisch geen geld helemaal van het verre oosten naar hier. Op een goei weekje tijd. Ideaal zeg.


Verder liggen hier veel half afgewerkte stukken of pasgeknipte stukken klaar. Ze nog ineenzetten, daar moet ik tijd voor vinden. En met die eerste mooie dagen is dat moeilijk.
Maar voor een gepland babybezoek aan kersverse Nore maakte ik wel nog iets:


Een bloomer met het patroon van madame Made en de werkwijze van madame Eloleo.
Een t-shirt met nog eens iets erop gestikt. Dat was lang geleden sinds de ontdekking van de flockfolie!
En een slabje om het af te maken!

14 reacties:

Malidaan zei

Wat een geweldig kraampakketje en ne dikke merci voor uw knoopkestip...was er naar op zoek en heb hem meteen in mijn lijstje gezet!

Elza D. zei

Heweldig!

Photo-copy zei

Supertoffe knopkes!

Dietlinde zei

heel mooi en leke etsy buit :)

goetjes Dietlinde van bij lovelylinde

vicarno's mama zei

O wow... Ik ga daar ook eens kijken, heb ook dringend knoopjes nodig!!!

Riet zei

Hamai. Ik heb meteen ook besteld. Want dat is daar quasi gratis. Of zo gaan we dat toch aan de echtgenoot vertellen.

En die bloomers met daar bolle babybenen onder, daar word ik helemaal week van.

Emma en Mona zei

Mooi!
Wat een vrolijke kleurtjes!

Effie zei

Mooi setje! Prachtig.
Leuke knopen ook. Ik ben alleen een slechte knoopsgatmaker dus ik prefereer snaps op dit moment ;-)

Griet zei

idd heel mooi! Etsy gaat ineens heel wat klanten bijkrijgen peins 'k! :-)

Mie zei

@ Riet: LOL, toch geen 1000 besteld?
@ Effie: knoopje kan ook een versiering zijn ;-)

SoFilles zei

Ik ben ook grote fan en vaste klant van etsy ... geweldig he

eloleo zei

Cute!

Liesel zei

Zo'n lieve knoopjes! En die babyspulletjes zijn hélemaal af! Prachtig!

misslizz zei

bedankt voor de tip! ik heb ook direct besteld... en zo'n lieve dame, heb er nog effe mee heen en weer gemaild...
lies