zondag 20 maart 2011

Rock 'n Lola

3 weken geleden zat ik in't Depot in het goede gezelschap van Triggerfinger die de boel professioneel afgesloten hebben voor verbouwingen. 'Mevrouw' Depot, een vriendin waar ik mee opgegroeid ben, was daar ook in de hoop dat de heren haar bevalling konden bespoedigen.


Foto: Thijs Merckx

Te vergeefs, want ze heeft nog tot donderdag (14 dagen over tijd alstublieft) moeten wachten om haar eerste kleintje in haar armen te kunnen houden!
Een jeuj voor verse Lola, een meisje met muziek in't bloed!
Dit jurkje maakte ik voor haar. Hopelijk wordt het een mooie zomer zodat ze het vaak kan dragen!


12 reacties:

eloleo zei

Ook helemaal mijn goesting. Mooi stofke en schoon detail onderaan, zakjes of gewoon versiersel? Ik kan de foto niet vergroten.

Riet zei

Oh ja, die 'flapjes' zijn heel leuk, en schuuun stofke.

Elza D. zei

Die bovenste is ook helemaal mijn goesting LOL

Lili zei

@ Eloleo: gewoon versiersel ;-)
@ Elza: Strakken naden en piekfijne afwerking ook bij die bovenste

boomie zei

Mooi! En wijs stofke!

becced zei

Leuk dat je de naam er ook in hebt gemaakt. Vind ik ook altijd een leuk detail om te doen :). Heel mooi jurkje hoor!

Polkadotjes zei

Superlief! En dan heb ik het over het kleedje.

Linda zei

Mooi jurkje en supermooie naam... dat is dus een match made in heaven!

Marjolein zei

Prachtig! Ik ben dol op die klepjes en de stof.

Naadjes en draadjes zei

Het kleedje is natuurlijk geweldig, maar de Ruben Block ook!

Mlle Assorti zei

Hoera voor Lola! Hoera voor Ruben! =)

Mlle Belle zei

Wow! Prachtig seg!