donderdag 17 maart 2011

Een tijdje geleden werd ik verliefd.

En wel op het patroon van dit bloesje. Meisjesmama wou wel even een japans boekje ruilen en ik kon dus aan de slag. Ik had al een stofje in gedachten maar kwam er van te kort, gelukkig had mama P er wel nog wat van liggen en kon ik het gebruiken! Maar kijk ineens was het winter en riepen andere stofjes om aandacht.
Tot een paar weken terug... Ik vond het stofje terug, en ook het patroon. Het boekje had ik ondertussen ook zelf gekocht. En op praktisch geen tijd stond het ineen!



Ik maakte echter wel een fout in het patroon (5cm te kort) en ontdekte dat pas nadat de stof al geknipt was... Gelukkig valt het met een rolzoompje wel mee. Merci Lili!

En ja Eva nu mag je bekken trekken


Edit: nog een zeer leuke versie hier.

14 reacties:

Oontje zei

Oh, zo tof! En inderdaad een heel tof modelleke.
Dat van Vink is ook heel schoon, vind ik: http://www.flickr.com/photos/vlijtigevink/5209338498/in/faves-53238219@N03/
En zo'n snoetentrekker, uw dochter!

Hilde zei

Heel mooi. WOW

lies zei

Geweldig! Echt heel mooi!

rock-on@béné zei

da's echt geestig, zouden ze dat ook in het groot hebben?

elisanna zei

Schitterend! En wat een leuk stofje!

Marjolein zei

O zo mooi! Ik ben ook verliefd. Die prachtige mouwtjes en de stolpplooi. En dan ook zo'n leuk stofje. Het is meteen voorjaar.
Ik denk dat ik ook maar eens ga zoeken naar een japans boekje.

Creatinneling zei

heel heel schattig bloesje.
ik durf zelf de japanse boekjes niet goed aan. denk dat het te moeilijk gaat zijn. Misschien toch maar eens proberen.

check mijn blog als je zin hebt http://creatinneling.blogspot.com

Polkadotjes zei

Amai, da's een knap bloesje.
Ik word weer helemaal verliefd op dat stofje als ik dat hier zo zie!
Lente ten top!

vicarno's mama zei

Prachtig!!!!!!!!!!!!!!

Vero zei

zalig bloesje!!! prachtig!!

Petit karo zei

In één woord schitterend! Ook een heerlijk zomers stofje en een zalig model :)

Kathleen zei

Echt super! En de gekke bekken, die maken het helemaal af. ;)

La fille Hella zei

Geweldig! Mooi stofje en die Japanse boekjes zijn leuk hé.

Riet zei

Bloes en snoet zijn zalig.