dinsdag 8 maart 2011

Een beetje groter


Soms moet ik van mijn hart een steen maken. Dit bloesje is daar het perfecte voorbeeld van. Toen Liv kleiner was, had ze een zomers shirtje waar zij (en ik) helemaal zot van was, ondertussen is ze maatje 98 ontgroeid en is het helemaal te klein geworden. Ik deed dus wat ik tegenwoordig wel vaker doe (met dank aan Made) en knipte het ding helemaal uit elkaar. Zo heb je onmiddellijk een patroon dat je kan vergroten.







Heel erg jammer van het originele maar hier kan ze tenminste weer even mee voort..

27 reacties:

Noëmi zei

zeer slim. en mooi ook...

Tess zei

Wauw echt heel mooi zeg!

mama saartje zei

héél mooi!!! Zo een patroontje zal ik ook eens moeten zoeken...

Lili zei

@ mama saartje; als je wil kan ik het de volgende keer meebrengen naar het stiksel ;-)

zei

Amai, super leuk! Zou dat voor jongenskleding ook gaan?
Ik zou van dit bloesje kunnen denken dat het zo in de winkel gekocht is! Echt heel leuk!!!

Nele84 zei

Waw, die kleur staat haar geweldig!

Pistolee zei

Heel mooi! Is dat in tricot of katoen? Ik zou dat patroon ook wel zien zitten voor mijn dochter!

La fille Hella zei

Mooi stofje! En dat patroontje is echt leuk.

Oontje zei

Ooh, zo'n schone foto's van uw dochter! Of beter: zo'n knappe dochter!
En een goeie oplossing voor te klein geworden lievelingskledij, uiteraard :)

de vliegjes zei

Mooi! en zo inventief!

Annelyse zei

Slim en mooi. 2 vliegen in 1 klap ;-)

Miss Stik zei

Ik heb dat ook geleerd bij Made. Zo weet je dat het model je aanstaat. Dat is niet altijd het geval met gekochte patronen.
Doe je nu ook zoals Made en zet je het patroontje online? Want 't is een héél schoontje. Plies?

Dietlinde zei

heel mooi het is echt een heel leuk bloesje.

groetjes Dietlinde van bij Lovelylinde

http://www.facebook.com/pages/Lovelylinde/110467429009284#!/pages/Lovelylinde/110467429009284

SoFilles zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
SoFilles zei

Super! Een echte meidenshirt, deze zou thuis ook wel in de markt liggen...

Polkadotjes zei

Ja hallo zeg, dat zou ik zo kopen in de winkel. Een ideaal zomermodelleke, een prachtig stofje, super afgewerkt.
En niet te vergeten: professioneel aan de man gebracht.

boomie zei

Heel mooi! Hier ook een fan van zelf patroontjes overtekenen...

Katrientje vanalles zei

amaai, knap hoor. Mooier kan bijna niet.

Creatinneling zei

ik ben fan! Heel schoon. ik zou het zo willen proberen!

rock-on@béné zei

das een goeie tip, mooi!

de stikdoos zei

Mooi mooi, super remake

Mme Zsazsa zei

Man ... dat is toch een schoon kind!

Elza D. zei

Ferm gedaan! Heel tof. Echt spijt dat ik niet kan naaien.

Trula zei

A great short for spring.

Trula zei

sorry, shirt ;)

Yane zei

Super mooi bloesje!

Mme Li zei

Knap!