woensdag 9 februari 2011

merci mie


Dit model werd hier gepast en goedgekeurd... en zo heb ik me ook eens aan dergelijk project gewaagd. (niet dat mijn machine dat nog eens aankan maar zo hebben we een goed excuus voor een nieuw!)


Dit vestje is trouwens zo gemaakt dat Kasper het later ook nog kan dragen...


En de grote dank u gaat uit naar Mie!* Van haar mocht ik het patroon overtekenen en kreeg ik op de koop toe de witte pels voor de kap. (en ik vind het ook geweldig dat ik dit met mijn maatje allemaal kan doen!)
* en niet te vergeten Linda voor de technische bijstand ;-)

24 reacties:

Katrien zei

Oh! Dat is een práchtige trui!

Meijra en Amber zei

Fantastisch!

Katrientje vanalles zei

mooi vestje

Akire zei

Heel mooi!
Die staat ook nog op mijn to-do-list.

Polkadotjes zei

Ook al zo prachtig! Sjiek hoor.

boomie zei

Knap zeg!

Jessie zei

Wauw! Super mooi zeg! En dat witte stofje ziet er ZALIG uit!

Sahara Kids zei

Heel mooi.

Poes P zei

We moeten daar niet veel woorden aan vuilmaken: gewoon mooi!

Tania zei

Supermooi truitje is het geworden!

Oontje zei

Heel mooi! Al die knappe exemplaren van jullie halen een mens over de streep om het ook eens te proberen.

Malidaan zei

Super, het zijn zo een vestjes die de kids heerlijk vinden!

Mie zei

Uiteraard zonder dank hé maatje!

eloleo zei

Ik heb hier precies ne roos/rode déjà vu ;-).

Peachy zei

Schitterend!! Recht uit de winkel... :)

Emma en Mona zei

Mooi; mooi! Ik hou van groen!

Trula zei

Wow. This is fantastic. I would like one for each of us three girls of the family, too.

Katrijn zei

Zeer mooi! Waar kan ik het patroontje ergens vinden??

An zei

Een heel knap vestje! Klopt het dat deze niet gevoerd is met pels binnenin (behalve de kap) en de rode vestjes wel?

Lili zei

@ katrijn: het patroon komt uit Knippie 4 van 2010 - met enkele kleine aanpassingen (zakjes en gevoerde kap)
@ An: idd. Eigenlijk was het hier ook de bedoeling van er een voering in te steken, maar er was slechts genoeg pels over voor een kap ;-) Die groene sweaterstof is trouwens ook te aangenaam zacht vanbinnen om er iets tegen te zetten!

Naja zei

Wauw! Ik wil ook zo'n jaske, maar dat is alleen in kindermaatjes zeker?

LoR@ zei

Oh, geweldig schoon! Heel mooie kleur!

An zei

Lili, zit er in het oorspronkelijke patroon voering? En als dat niet is, hebben jullie dan gewoon het jasje een tweede keer gemaakt (zonder zakken) en de twee jasjes aan mekaar gezet?

Lili zei

@ An: In het oorspronkelijke patroon zit geen voering... we hebben dus idd het vestjespatroon gebruikt om de voering te maken. In het groene enkel de kap, in het rode en oranje de kap en het lijfje (niet de mouwen)