woensdag 23 februari 2011

Krijgen, winnen en proberen!

Alledrie deed ik!
Krijgen: een pyramidetasje (gevuld met de eerste paaseitjes) van Eloleo. Enkel verjaren moest ik hiervoor doen.
Winnen: heerlijke elastiekjes van mama Emma-Mona. Enkel reageren moest ik hiervoor doen.



Proberen: het hemdje dat al door vele anderen geprobeerd werd. Enkel proberen was hier de boodschap. Want een meisjesmama mag toch ook al eens een jongenshemdje maken?  Het model is dus wel een meisje...


Die het echter al gauw maar niks vond:


Er ligt echter ook een ander modelletje klaar om te proberen en dat modelletje is dan weer echt niks voor jongens. Dit modelletje komt uit de Ottobre 03/2010 en echt zeer goed te doen! Ik gebruikte trouwens gewoon drukknoopjes ipv echte knoopjes.


4 reacties:

Katrientje vanalles zei

wat heb jij een mooi hemd gemaakt. En leuke dingen gekregen, gelukkige verjaardag

MADE BY KK zei

super hemdje, ik maakte de dino versie ook
Heb ondertussen ook een meisjeshemdje gemaakt, ook uit Ottobre

Polkadotjes zei

Zelfs zonder jongens zet gij u daar gewoon aan. Straf. En knap!

Peachy zei

Waw! Heel tof, jong... Dat kraagske is heerlijk! Ik zit hier met een zoon die verzot is van dino's, maar een mama heeft die zich niet aan hemdjes durft wagen... Dus als uw model er echt vanaf wilt? :)