maandag 21 februari 2011

Kalimèra Silina!

Een heel tijdje geleden maakte mijn griekse vriendin op vraag een ring en broche voor mij, weet u nog? Zij wou in ruil een handtas. Euh ja een handtas dus. Zoveel heb ik dat nog niet gemaakt dus ik ging te rade bij de handtassenkoningin, ons Eloleo. En kijk: ik vond een doenbaar en leuk exemplaar. Ik bekeek de echte versie en het boek (merci Eloleo) en legde het idee voor aan de vriendin. Yes it was en dus:


De vriendin wou iets met zwart, olijfgroen, paars of rood. Ik ging voor de eerste twee kleuren. Misschien een beetje saai aan de buitenkant dat zwart maar oh zo combineerbaar met alles... Binnenkant is dan wel olijfgroen, helemaal ;-) En dat groene stofje kwam van hier.


En na het oefenen hier op de zsazsa-broche werd ze ook hier nog eens voor gemaakt. De broche kan er af en kan ze dus ook anders gebruiken.

Ik maakte geen (pyramide)tasje of ander zakje om de handtas te vullen maar ik vulde ze wel. Ze zal er zo ook tevreden mee zijn....

7 reacties:

eloleo zei

Ze is héél schoon! Zit er ook een lekkere peer in?
... gnignigni ;-))))

Polkadotjes zei

Oh ze is prachtig. Zo schoon met dat gekleurde doorstiksel. En leuke vorm! Ik zou alleszins content zijn!

Mlle Belle zei

Schoon! ik zou zeker content zijn (ook met de inhoud! ;-))

hotelmama zei

Niks saai, ik vind ze stijlvol! Mmm, en met die chocolade en neuzekes erin, ik wou ook wel je vriendin zijn ;-)

Peachy zei

prachtig!!

SoFilles zei

Echt wel, zo eentje zou ik ook wel in mijn collectie willen. Een eenvoudig model waar veel in kan ...

Katrientje vanalles zei

ze zal er zeker tevreden mee zijn. Mooie tas.