zondag 30 januari 2011

Shaun!

Oh ik moet het vandaag even over de taartenheks hebben. Echt!

Bij de vorige verjaardag hier in huis gingen we al eens langs bij haar en nu moest dat voor Eva uiteraard ook. Want die werd afgelopen woensdag 5 jaar.  Na lang wikken en wegen tussen Megamindy, K3 en Shaun the sheep besloot ze twee weken geleden toch dat ze van die laatste een taart wou. Oef ;-)
En kijk eens wat hier deze middag binnen viel:



En nog één extra ook. En dat ziet er dus niet alleen prachtig uit dat is ook nog eens superlekker ook!


Er was er eentje blij hoor Madame de Taartenheks. Merci!!

12 reacties:

Carolien zei

Waw seg, zo mooi!!

spikkel & stip zei

Leuk! Ik had de boetseersels al gezien op het taarten forum. Erg mooi!
Nog gefeliciteerd.

Polkadotjes zei

Zalig schoon. Dat geeft cachet aan uw feest zeg!

Yane zei

Wauwh... zoooo schoon zeg!

SoFilles zei

Nogmaals wauw, dat is echt kunst zo'n taart. Ik denk niet dat ik daar de vingers en het geduld voor zou hebben. Proficiat hoor!

Photo-copy zei

Knap hé!

de taartenheks zei

bedankt, zeg ik lichtjes blozend...

Juffrouw Kikkerbil zei

Gefeliciteerd! EN wat een prachtige taart, bijna zonde om aan te snijden!

Helmi zei

Proficiat, die schaapjes vind ik zo mooi gemaakt. Het is bijna jammer om het op te eten!
grt, Helmi

rock-on@béné zei

amai zeg, bijna te mooi om te eten!

Photo-copy zei

Zeg anne, je maakt echt toffe taarten en cupcakes. Je mag fier op jezelf zijn. ;-)

Mirjam zei

Hahahaha, mijn zoontje van 5 ziet die mooie taart net en bestelt hem alvast voor volgend jaar februari als ie 6 wordt ;-)