zondag 2 januari 2011

Het is 2011!!

En de laatste week van 2010 deden we eigenlijk niet veel. Lili zat ergens in het zuiden van België en ik zat ergens in het zuiden...

Lili showde al haar kerst- en andere kado's, ik maakte er deze keer maar twee en dan was er nog niet veel maken aan maar gewoon pimpen. Twee t-shirts namelijk, voor elke peter één.


Het oude vertrouwde koffiemachine, en dan twee potvissen (of zijn het walvissen) samen. Het idee van die laatste kwam van de ontvanger zelf al had hij niet verwacht dat ik het zou maken. Ik voorzag ook een wit hartje voor de twee diertjes maar streek het nog niet vast want bij mannen weet je nooit niet waar? Maar het mag er op dus het wordt uiteindelijk zoiets:


Ok, ik maakte dus niet veel maar ik kocht daarentegen wel wat. Een kado voor mezelf (dat de mama dan met veel plezier aan mij gaf: een sewing calender, vol naai-ideeën het hele jaar door.


Hier kan je hem o.a. vinden.


Ook geraakte ik op Etsy. Geen goed idee. De stoffenkast puilt wat verder uit. Ik ging langs hier en hier en kreeg dit allemaal in de bus.


Oh en als je nu toch naar Etsy snelt: dit is ook de moeite om eens te gaan kijken.

De kikkerprinses heeft ondertussen ook haar weg naar ons huis gevonden en er was er eentje heel blij mee! Veel mooiere foto's van deze schoonheid vind je bij Tante Hilde zelf!
En op de valreep van 2010 kregen Eva en Saar ook nog de meest geweldig aardbei-mutsen van de meest geweldige Illeke! Nog eens merci!

En dan willen Lili en ik jullie nog het allerbeste wensen voor 2011. Maak er een pracht jaar van!

9 reacties:

SoFilles zei

Wow, de etsy-link voor ritsen, super. Ik had al veel patronen via etsy besteld, maar dit lijkt me ook wel de moeite ...

Photo-copy zei

toffe stofkes om fotookes mee te trekken. ;-)

elisanna zei

Inderdaad, de 'ritsen-link' is echt super! Merciekes!

eloleo zei

Wauwwwww (slaat efkes groen uit van jaloezie)

jipie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elza D. zei

Zelfgehaakte kadootjes mogen niet meer gegeven worden?

Mie zei

Tuurlijk wel en zeker aan mij! ;-)

jipie zei

nie in de helse periode ;-)

Gizzy zei

Wat originele en leuke cadeautjes allemaal. Die zijn echt helemaal prachtig.
een leuk en origineel cadeau is vaak moeilijk te vinden.
Ik heb een cadeau tip. Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven.
Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?