maandag 24 januari 2011

Het gaat toch weer koud worden?

De eerste test van een soort JANjas zag u al in december hier verschijnen. Bijna een maand later en ook een nieuwe versie later. Deze keer wel met teddy! De zakjes werden wat aangepast maar voor de rest werd het model behouden. Ik maakte het ook niet groter ook al zou er nog teddy in komen... Ik heb toch nog een kleiner dochterexemplaar rondlopen dus moest het te klein zijn was dat geen probleem. Voor de kikkerprinses is het te groot maar het model had geen zin:


Tot even later....


En nu wil het kleiner dochterexemplaar uiteraard ook een versie.

18 reacties:

Peachy zei

o waw!

Elza D. zei

En in het echt is het nog schoner!
Ik wil ook wel zo een maat 'groot'.

elisanna zei

Prachtig!

tantehilde zei

oooh, ik wil ook zo een zacht pelske! waaar hebt ge dat gevonden?

Yane zei

Wauwh, heel mooi hoor! En je dochter staat goed met dat felroze!

boomie zei

Zo schoon afgewerkt! Sjiek hoor!

Emma en Mona zei

Super! Ik wil graag dat patroontje. Please?

Mie zei

@ Elza: euh even wachten tot ik nog aan veel teddy kan geraken ;-)

@tante hilde: Bij Lili ;-) (en zij had het van het stoffenspektakel)

@Emma en Mona: kan je ergens aan knippie 4 van 2010 geraken?

Miss Stik zei

Bij deze ga ik ook op zoek naar de knippie 4 van 2010.
Maar is het niet vreselijk moeilijk?

Katrientje vanalles zei

Prachtig gewoon. echt waar.

Harvest TwentyTen zei

Allé, zo tof en warm en zacht en cosy en vooral mega geslaagd! Zo'n jasjes komen trouwens altijd van pas.

Oontje zei

Knippie 4? Ligt hier in de kast, jeuj!!!
Heel tof model, al draagt mijn dochter liever fijngebreide pulletjes.
Zou dat voor een jongen ook gaan, of is dat een echt meisjesmodel?
Het lijkt me niet zo, maar je weet maar nooit.

SoFilles zei

Echt mooi, en zo mooi afgewerkt zeg. Hier zouden ze zulk jasje wel met plezier dragen.

Mariken-en-Jef zei

Ik ga ook op zoek naar een knippie 4. Wat een tof jasje

Polkadotjes zei

Joepiekes, Knippie 4 heb ik ook.
Moesten mijn dochters dit zien...ze gaven me huisarrest tot hun JANjas klaar was. Ze zijn werkelijk zot van teddy.
Super super super!

eloleo zei

Schoon, ook dat kleurke... zou ik mijne Stig zo ver krijgen???? En toeme hè, dat wolleke heb ik niet zien liggen en dat is juist perfect voor zo'n voering.

eloleo zei

en btw: ik heb eens goed naar de foto's gekeken (in't groot), amaai, dat is wel perfect naaiwerk!

Mie zei

@miss stik: ik kreeg wel wat hulp in de naailes maar eigenlijk is het niet zo moeilijk, neen.

@Oontje: gaat zeker ook voor een jongen! Kleur en biezekes enzo veranderen en tada. Al denk ik dat er in dezelfde knippie ook nog een ander meer jongensachtig vestje staat.

@Eloleo: tuurlijk krijg je Stig ook zover! Als je eens maat wil nemen met het bestaande vestje roep je maar hé. En die voor Saar ga ik maken met de witte pels van Pauli. Die had jij toch ook, niet?

@Polkadotjes: tis toch te koud om buiten te komen ;-)