zaterdag 29 januari 2011

Haakdebuut

Het stond al geruime tijd op ons programma maar op de één of andere manier was het er nog nooit van gekomen... haken.
Ik had nog nooit een haakpen aangeraakt toen Mie en ik maandag op het Stiksel ingeweid werden in de wondere wereld van de wol. Bijgestaan door deze 2 dames slaagden we erin een hartje en bloempje te maken. Ik heb de smaak helemaal te pakken en waagde mij vandaag aan een 'echt project', een mutske... Het patroon vond ik via Vlijtig.

Zo... ik ga goed slapen deze nacht!
Deze kan ook voor jongens (blaadjes vind je hier)

11 reacties:

eloleo zei

Mah, zie ne keer!!!

Oontje zei

Een schoon begin. Doe maar voort!

Yane zei

Amai, nooit gehaakt? Schoon hoor!

Katrientje vanalles zei

dat is al onmiddellijk een perfecte muts.

boomie zei

Haha, pas maar op, want dat is verslavend, haken... Mooi resultaat!

elisanna zei

Wauw! Ik probeer het dinsdag ook eens (bij het leuvens stiksel), benieuwd of het mij ook zo goed zal lukken....

lightbluegrey zei

heel mooi, nu nog voor echte babies?

Mariken-en-Jef zei

waaw seg

Lily zei

Mooi! En bedankt voor de link naar de blaadjes!

Fabienne zei

Wat een prachtige muts!!!Ben net zelf beginnen haken en zou heel graag ook zo eentje maken.
Via de link geraak ik precies niet bij het patroontje..mag ik nog eens vragen vanwaar dat komt?

Lili zei

Hoi Fabienne, hierbij de link: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=s12&d_id=35&lang=nl
Hier vind je trouwens veel gratis patronen ;-)