woensdag 15 december 2010

Rest en Kerst

Omdat ik iemand wat restjes stof beloofde dook ik onlangs nog eens in mijn restjesdoos. Er daar kwamen een aantal restjes boven die eigenlijk nog wel voor een zakje konden dienen. En aangezien de meisjes van de Sint wel wat dingen gekregen hebben waar kleine spulletjes bijzitten was het ook handig om nog wat zakjes te hebben. Dus ging ook ik aan de slag. Niet zo veel maar toch ook al vijf.


De voorste tasjes met deze handleiding in het achterhoofd en dat dankzij Eloleo.

En deze namiddag ging ik met de kinderen aan de slag voor kerstversiering (eerste jaar echte boom en zij mogen hem versieren...) en dat met de inhoud van onderstaande zak:


De komende dagen meer. Nu krijg ik het resultaat echt niet gefotografeerd.

2 reacties:

Katrientje vanalles zei

ik ben nieuwsgierig naar het resultaat.

Pistolee zei

mooi allemaal! Wat je toch allemaal kan doen met wat restjes hé.