zondag 26 december 2010

kerstcadeaus en -kinderen

Vlak voor kerstmis werden er weer verschillende baby's geboren (extra stress om alles voor kerstmis op tijd af te krijgen). Deze drie zijn al klaar, een paar spullen zijn nog in de maak.

Voor Olga:

Voor Ella:

Voor een buikbaby waarvan ik niet weet of iedereen al weet (of wil weten) wat het wordt... daarom gaan namen ;-)


En dan waren de kerstcadeaus aan de beurt. Vorig jaar ben ik begonnen met de vrouwelijke leden van de familie iets zelfgemaakt te geven. Mijn broer is de uitzondering maar zijn lief had mij al laten weten dat hij (hoogdringend) een nieuwe toiletzak nodig had. Nu Kerstmis voorbij is, de cadeaus verdeeld zijn, kan alles gepost worden.

Voor mijn broer (de toiletzak):


Voor Milena (oorbellen met lichtgewicht parels):


Voor mijn mama (make-up zakje - vakkundig nagemaakt):


Voor Tata, tante Hanne & nona (een ecologische oplossing voor het tekort aan plastic zakjes in de warenhuizen - de handvaten zijn ook iets langer zodat je ze ook over je schouder kan hangen):

10 reacties:

Katrientje vanalles zei

wauw, wat heb jij er werk van gemaakt. zoveel zelfmaakspullen.

SoFilles zei

Ja, echt waar - daar zijn ook weer vele uurtjes creativiteit in gestoken. Prachtig werk ;-)

hotelmama zei

Hé, ik heb ook zo'n tas gemaakt om als geschenkje te geven, ik vind hem zo leuk dat ik er nog een paar ga maken voor mezelf. De jouwe zijn wel echt in een heel mooi stofjje!

vicarno's mama zei

wow, wat een prachtige kadootjes!

Polkadotjes zei

Hier ook al van die prachtige handgemaakte cadeau's. Knap.

Photo-copy zei

instant smile. ;-)

Marjolein zei

Mooi! Wat zal iedereen blij zijn.

Pistolee zei

Waw! Ze zullen daar zeker blij mee zijn.

rock-on@béné zei

leuk zeg, chapeau!

Mie zei

Nog niet gezegd maar ik vind de oorbellen ook zeer knap ;-)