donderdag 9 december 2010

Absoluut geen JANjas, wel een eerste test!

Net op het moment dat zij dit op haar blog gooide was ik ook met een vestje bezig. Ondertussen is dat vestje af. Maar zoals ik bij haar dus al schreef: met andere mouwen, zonder teddy of beer maar wel met kap en als extra ook met zakjes! Maar wel nog in volledig proefmodelstof en dat was blijkbaar geen overbodige luxe...
Voila:


Oh oeps beter de voorkant natuurlijk ;-)


Het patroontje komt uit de Knippie 4 van dit jaar en werd voor Eva als een 110 gemaakt. Ze zweeft nu tussen een 104 en een 110.
Het model is goed, de maat ook. Het wordt hier eens opnieuw gemaakt in een rode rekbare stof met een teddy vanbinnen en ribtricot. Jiha, dat wordt een kleine uitdaging!

Oh en de zak is zoiets:


Maar ik ga het zonder "flapjes" doen volgende keer...

12 reacties:

Emma en Mona zei

Knippie 4? Die ga ik onthouden. Echt tof, zeg!

Riet zei

Een schoneke. (En een schone smile.)

Polkadotjes zei

Mega!
Teddy vanbinnen: daar zijn die van mij zot van. Hm, misschien eens overwegen.

Harvest TwentyTen zei

goh, echt wel leuk, maar dat ziet er mij niet makkelijk uit? Ik krijg het al als ik aan die mouwen denk en aan die naden die je zelf moet bijtekenen bij de knippie:(

KRuiMeL zei

Mooi. Teddy is dat een beetje te doen om te naaien. Als je tot nu toe alleen nog maar met braaf katoen werkte?

Photo-copy zei

Tof gedaan! Merciekes om mij in jullie blogroll te smijten hé. ;-)

meisjesmama zei

Maar dat is een schoneke seg! De kleur is ook zo tof! En dat voor een proefmodel.
Teddy vanbinnen is heerlijk, en heel goed te verwerken!

Katrientje vanalles zei

heel mooi

Lili zei

't is gewoon keigoed gelukt! super

eloleo zei

Perfect model (de jas en het kind ;-)).

ronjaroversdochter zei

Ben erg benieuwd naar de echte versie. Vind het proefmodel al zo leuk.

Trula zei

My daughter would love this. Really nice.