zaterdag 4 december 2010

48.214

hits!! Dat vraagt gewoon toch om een weggever, niet?
En omdat we dan toch bezig zijn kunnen we ook ineens twee weggevers doen, niet?

Een paar weken terug reageerde ik op de vraag van Vermiljoen van wie er wel eens flexfolie wou testen. En kijk een dag later lag het testmateriaal al in de bus. Het testen zelf duurde wat langer dan verwacht (Stiel en stijl zat daar voor iets tussen) maar eindelijk rolde dit verleden week van de band:


De olifant is in glitterflexfolie en de teckel en het meisje in gewone flexfolie. De eerste weggever is de t-shirt met de teckel (voorbeeld gezien en gekregen bij deze mevrouw) of deze met de olifant (maatje 68). Het meisje is al door Eva ingepalmd.
De teckel loopt trouwens gewoon door aan de achterkant.


En ook Lili maakte een weggever! En wel deze prachtige tas!


De basis werd deze keer hier gehaald, maar na een proefmodel werd de tas wat groter gemaakt. De tas is omkeerbaar maar ik zou het precies niet doen ;-)


Wat doe je om te winnen? Gewoon reageren tot en met zaterdag 18 december. En laat weten wat je wil: de t-shirt (teckel of olifant) of de tas of allebei!

61 reacties:

Katrientje vanalles zei

Ik wil wel meedoen voor de t-shirt met de teckel. en ook graag een kansje wagen voor die mooie tas.

Little Miss Pineapple zei

De shirtjes zijn echt super... Maar ik zou eerder de tas willen winnen...duimen voor mij :p

meisjesmama zei

Oh hééééél graag die t-shirt met de teckel!!! Enne...wat is er nu juist zo bijzonder aan die flexfolie?

Mie zei

de flexfolie is veel gladder en platter ;-)

tantehilde zei

maatje 68, da's te klein voor mijn kleinste mannetje, maar die tas, daaar wil ik heel graag voor meedoen!

Lotsie zei

Oh die teckel vind ik super! en de tas ook natuurlijk...

Floor zei

Och, wat een mooie tas, ik doe graag mee!

Oontje zei

Ah, iedereen is hier ondertussen uit maatje 68 gegroeid, maar die tas, dat is voor het leven, hé, dus zet mij maar op dat lijstje.

vicarno's mama zei

ik doe ook graag mee, voor de tas!!!

Mariken-en-Jef zei

ik vind alles leuk. Het stimuleert me om ook eens met flexfolie aan de slag te gaan.
Ik doe mee voor de tas. (ik wil graag iets voor mezelf winnen)

Pippelotje zei

wat is het verschil tussen die flexfolie en strijkvilt? ik wil graag meedoen voor allebei!

Tania zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tania zei

Doe graag mee voor de tas. Vind de truitjes supermooi, maar heb jammergenoeg geen hele kleintjes meer.

ronjaroversdochter zei

oei! Die tas, ik doe graag mee.

kleineheeftgeenleven zei

Oh wauw, wat een mooie tas. Die zou ik graag winnen. De tshirtjes zullen een beetje te klein zijn voor mij denk ik :)

Annelies zei

OOOOOOLIFANT !!

mamamaakt zei

Mijn kleintjes zijn te groot voor de schattige t-shirtjes, maar tassen kan je niet genoeg hebben ... Ik doe mee!

een handvol zei

Ik ga met graagte voor de tas.
De kinderen worden groter en de berg rommel die ze willen meesleuren ook. Dus tassen kunnen niet groot en handig genoeg zijn me dunkt!

boomie zei

Ik doe heel graag mee voor de tas!

Ta-ti zei

de t-shirtjes zijn prachtig, maar te klein voor hier. Dus doe ik mee voor de tas!

Niek zei

Och! Ik doe mee voor de tas! De t-shirtjes zijn ook geweldig, maar daar passen mijn kindertjes niet meer in.

Naadjes en draadjes zei

Ik ga voor de tas. De shirtjes zijn te klein voor mijn kindjes.

ruimtevisser zei

ooh, de teckel! over 5 dagen kan ik hem gebruiken.

k

hotelmama zei

Uit maatjes 68 zijn we allang uit, maar zo'n tas, die ik wel zitten. Heel erg zelfs!

Linda zei

Wat veel hits op je blog, wow!
Ik zou heel graag meedoen aan deze giveaway. Aaangezien mijn kinderen niet meer in maat 68 passen, zou ik graag de tas willen winnen. Prachtig gemaakt en wat een leuke stof ook!

Carolien zei

Ohhh die tas zie ik wel zitten! De t-shirts zijn ook geweldig maar wa aan de kleine kant vrees ik ;-)

Action Girl ! zei

ik doe mee en ik hoop op die mooie tas! zo'n mooie kleurencombinatie!

Ilse zei

ik doe mee voor het olifantje!

Saartje Kraal zei

Ik doe graag mee voor de tas! Hij is mooooiii!
Groetjes, Saartje

Kathleen zei

Oeh... Die flexfolie ziet er interessant uit. Dat zet ik op mijn "nog iets om mee te prutsen"-lijstje. ;)

En die tas... waw. Daar die ik voor mee!

Liesbeth zei

Zo'n schoon sacoche. Pak ze maar in :)!

Lisan zei

Ooh mijn lieve meisje zou wel zo'n t-shirtje kunnen gebruiken en man wat een mooie tas!! :)

Sara zei

Ik waag mijn kans voor de tas!

Needle work zei

Leuke tas, daar ga ik voor!
Alhoewel de t-shirtjes er ook erg leuk uit zien, maar hier helaas ook geen '68-ertjes' meer.

Els zei

Oh die tas, daar wil ik wel voor mee doen!

k zei

Awel, ik wil wel een t-shirtje met een olifant winnen. Past Lowie perfect nu! En ik zou wel blij zijn met een handgemaakte sjakosj...

Willeke zei

Die mooie shirtjes, daar zijn mijn dames helaas al uit gegroeid, maar voor die pracht van een tas wil ik graag een gokje wagen!

wijplukkendedag zei

Ik waag graag m'n kans voor de tas!

Liesel zei

Proficiat met de hits! Ik ben wel fan van de tas :-)

KRuiMeL zei

Ik doe heel graag mee voor de tas. En als ik em niet win, zou ik heel graag weten waar de stof vandaan komt. Ik vind em prachtig.

Gwen zei

ik doe mee ... ik doe mee...
voor de tas graag !

Lili zei

@KRuiMel; Ik denk dat de stof van William Yeoward is... Ik kreeg het staal van mijn mama toen het uit collectie was...

Riet zei

Hoewel je zou denken dat een 3-maander wel in zo'n teckel past... Jammer: onze reus is de 68 waarlijk al voorbij gegroeid.
Maar uit een tas groeien zie je mij nog niet zo snel doen, zeker niet als ze volgens de KAV-kleurenconsulente van het 'herfsttype' is.

Marniks zei

Jaah t-shirt teckel of uh teckel t-shirt, anyways hij is geweldig ik zou graag mee doen!

mama saartje zei

oh, hier zit De Zoon helaas net aan maat 80... Maar voor de tas wil ik ook wel mee doen!

An en Alleman zei

Ik doe mee voor het teckelshirt, mijn metekind past daar nog wel in.
Teken je die figuren trouwens zelf of zijn die op het web te vinden? Ik heb hier hopen van die folie liggen maar ik durf er niet aan te beginnen omdat ik niet kan tekenen. :-)

Kir zei

Prachtige tas. Ik waag graag mijn kans!
(ook de t-shirten zijn prachtig, maar helaas zijn mijn zoontjes al iets te groot voor maatje 68)

Carla zei

Hoi,

Ik vind de tas prachtig! Die zou ik wel willen hebben!
De T shirt met de olifant vind ik ook zo leuk. Een collega bevalt een van dees en dat zou een leuk kadootje zijn denk je niet?
Carla

Veronique en Vicky zei

ik waag ook graag een gokje en wil heel graag meedoen voor de tas! 't is een prachtig stofke!!! En als ik die dan van dichtbij zie kan ik er misschien zelf eens eentje maken... Ben nog maar net begonnen en mijn eerste projectjes (I spy zakjes die ik bij tante hilde vond en een kleurpotloden rol die ik bij mme Zsazsa vond) zijn al gelukt! Tijd voor iets moeilijkers dan??? Eerst toch maar proberen te winnen en naar het voorbeeld kijken!!!
Veronique

creaMIEf zei

Ik wil meedingen naar de zak!!! Hij is erg mooi:)Jammer dat ik zelf nog geen kindjes heb, anders zouden de tshirtjes zeker ook bij de waagkansen horen!!

Naja zei

Geweldige dingen! Ik doe graag mee voor de twee. De tas voor mij en de t-shirt voor het beebje.

Sloppop Yeah zei

hoi lili,

ik kon zo snel even geen mailadres vinden, maar ik wilde je graag de cowboys en indianen opsturen (let op, ze zijn klein, dus niet geschikt voor kiddies onder 3 jaar). heb je een adres voor me?
je kunt me mailen op info at sloppop dot nl
Grtz, Liesbeth

Lily zei

Mijn zoontje is ook de 68-fase al even voorbij, hij doet nu aan het omgekeerde. Mijn metekindje kan ik misschien wel verrassen met zo'n olifant?
En zo'n mooie tas, daar wil ik ook wel naar meedingen (heb ik altijd zo'n irritant woord gevonden - meedingen, maar bij deze dus).

Peachy zei

de tas tas tas tas tas tas tas tas tas tast je humeur aan :) helemaal super... ik doe mee!

Madame4004 zei

ik waag ook mijn kans voor de t-shirt (de tas heb ik al eens zelf gemaakt)

Lalalies zei

Ik wil graag meedoen voor die tas. Daar zou ik reuze- reuzeBLIJ mee zijn!

Florri zei

't een kindje is al uit de 68 gegroeid, de andere zit nog mee onder mama's kleren. maar voor die schone tas wil ik wel meedoen! 't is eer om mee te pronken!

MiekK zei

Oh wat tof! Ik doe graag mee voor de tas!

manninne zei

Die mooie tas zou ik wel willen winnen !
Al vind ik het spijtig dat hier geen kleintjes meer in de wieg liggen voor de t-shirtekens :)

Barbara zei

Ik doe graag mee voor de supermooie tas!
Groetjes,
Barbara

Leila zei

oh ik doe ook graag mee!! voor de t-shirt met de teckel of de tas.

Groetjes,
Leila