zaterdag 13 november 2010

De buit (voorlopig)

Ik spreek voorlopig alleen voor mezelf en niet voor Mie (zij verzet momenteel bergen werk op Stiel en Stijl)
Tijdens mijn bezoekjes daar heb ik reeds onderstaande schoonheden buit gemaakt en hopen inspiratie opgedaan!
Dus... wie dit weekend nog even tijd heeft, raad ik aan even tot in Heverlee af te zakken! (wat doet ne mens anders met dit weer!)

Een armband van Louie Brussels:


Kaartjes van Elza D.


en last but not least; cupcakes van 'de zus van Elza D' :

5 reacties:

Miss Stik zei

Naar die armbanden heb ik ook verlekkerd zitten kijken. Roggevel, zeker? Mijn mama heeft zo een brillidoos. De kaartjes zijn ook tof.

jipie zei

het was zeer fijn om je te zien
enneuh vaanf tschoon weer gaan we picknicken in de brielmeersen he ;-)
ja mie ge moogt ( moet) ook mee

Elza D. zei

vind ik leuk

Lili zei

@ jipie: insgelijks en met zeer veel plezier!

Evelyne zei

Oooh die armband van louie! Ik heb ze ook al enkele keren gezien op marktjes... prachtig gewoon!