maandag 4 oktober 2010

Poesje mauw

Ok vandaag en gisteren was het heerlijk weer maar de dagen ervoor waren toch maar killig. En een blik op mijn meisjes kleerkast liet zien dat ze eigenlijk nog niet voorzien zijn voor de winter. Een rokje in een licht canvas die je zo kan dragen of met broekkousen eronder zijn dan toch ideaal, niet?
Dus haalde ik mijn poesjes-stof van bij Vermiljoen boven en kijk:


Weer een eenvoudig A-lijntje met iets meer ruimte vanvoor dat gerimpeld werd (zoals bij de milkmaid skirt). Als zakjes wou ik eens iets anders en dat werden dan "insteek"zakjes.


En vanachter de knoopjes-elastiek zodat het nog lang mee kan (toch de hele winter).


En dan nog de herfstprinses die op een mooi nazomedag haar eerste najaarsrokje wel wou showen.


6 reacties:

Oontje zei

Echt gek, als ik dat stofje zo zie, dan vind ik dat niet zo heel erg mooi, maar in een rokje zoals dit, dan moet ik mijn mening toch echt herzien. Heel tof! En die zakjes zijn ook leuk, net als dat roze boordje onderaan.
Hoera voor de herfstprinces (en haar mama)!

Nele zei

keimooi!!!En al helemaal met de zakken!Dat stofje ligt hier ook nog in de kast...om naar te kijken,voorlopig toch.Want zo gaat dat met favorietjes;)

Mariken-en-Jef zei

het is echt schoon geworden... amaai. Leuk detail met die zakjes

Katrientje vanalles zei

echt heel mooi. spijtig dat ik enkel jongetjes heb, anders ging ik aan de slag voor mijn kindjes. :-)

Polkadotjes zei

Seg, dat staat haar goed!
Die zakjes zijn geniaal. En goed 'geplaceerd'!

dana zei

cute! I love the real leaves!