maandag 1 november 2010

Nog één...

... en de mogelijkheden met zo'n soort rokjes zijn eindeloos (smal, uitlopend, kort, lang, geplooid, strak, ...). Vooral zeer handig als je nog ergens een restje stof hebt waar je voorts niet veel mee kan aanvangen.


Het stofje blijkt wel niet echt 'kreukel' vrij te zijn, want zo ziet het er nl. uit na een dagje spelen:


Mijn ergernis was wel groot toen ik zag dat de boorden niet overeenkwamen bij het inzetten van de rits... (maar niet groot genoeg om alles weer uit elkaar te halen, volgende keer weer beter!)


10 reacties:

Karen zei

oHH, supermooi!
Zou ik onmiddellijk willen aan doen.. Liefs!

Oontje zei

Heel mooi!
Is die groene stof ook gewoon katoen, of iets dat wat meerekt?

Katrientje vanalles zei

het ziet er leuk uit.

Lili zei

@ Oontje: de groene stof is ook gewoon katoen :-)

Bloem zei

wat een leuk, vrolijk rokje :-)

Cindy zei

Ik vind het rokje super!!!!
Groetjes Cindy

Nele zei

Heel schoon,geweldig met dat groen!

vicarno's mama zei

Amai, zo schoon, ik zou dat zelf ook wel willen, zo'n schoon rokske!!!

Vero zei

mooi mooi!!!

Marina zei

Die stof en dat model, helemaal mijn ding.En de dochter die er lekker in speelt, beter kan niet!