zaterdag 7 augustus 2010

Aankoop van dag

Eigenlijk van meer dagen maar kom daar gaan we niet moeilijk over doen.

Gisteren stapte ik voor de eerste keer de kringloopwinkel in Sint-Truiden binnen en kijk waar ik hier toch een paar keer moet gaan voor resultaat, vond ik daar zomaar ineens 4 grote en dus zeer bruikbare kussenslopen en zes zalige espresso-kopjes. Eva showt u de stoffen, de kopjes ben ik haar vergeten in de handen te stoppen.


Het doekje op haar hoofd is nog een soldentje van bij Casa. Twee stoffen placemats die ideaal zijn voor de voor- en achterkant van een topje.
Oh en ziet u het moois wat ze in haar handen heeft? Een broche, gemaakt door mijn lieve griekse vriendin. Een pakje dat ik vrijdag op de post mocht gaan afhalen. En een ring zat er ook bij. Hieronder te bewonderen. Gekregen dus. Of toch niet helemaal... tegen december wil ze graag een handtas in de plaats. Wordt vervolgd dus.

En dan deed ik nog twee superaankopen bij haar. En die zie je rechts... Zo leuk!

8 reacties:

Poes P zei

Die ringen en die broche zijn super. Eenvoudig maar toch supermooi!

Oontje zei

Die rode ring! *smelt*

Tess zei

Oh die rode ring vind ik fan-tas-tisch! Heeft ze die zelf gemaakt? Ben al lang op zoek naar iet in die aard. Hele mooie broche ook!

Polkadotjes zei

Benieuwd wat ge daarmee gaat maken.
En die rode ring: wow o wow, lucky you!

Mie zei

@Tess: ja zelf gemaakt... is haar job ;-)

Mie zei

@Mama P: ik ben ook beniewd. LOL.

meisjesmama zei

Oh wauw voor de rode ring! Gelukzak!

illeke zei

Ttttttttttttssssssssssssssss en in het echt is hij nog zoveel mooier, je prachtige rode ring. Zoooooooooo Jaloers.